امیری‌فر : تندروهای مجلس مراعات شرایط کشور و مشکلات را بکنند : یک روحانی اصولگرا، گفت با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم، بهتر است که افراد مراعات این شرایط و همچنین مراعات نظام را بکنند و از اظهارنظرهای تند بپرهیزند تا به اختلافات موجود دامن زده نشود و دشمن از این سواستفاده نکند

تندروهای مجلس مراعات شرایط کشور و مشکلات را بکنند

.آرمان ملیحجت‌الاسلام عباس امیری‌فر روحانی اصولگرا و از چهره‌های سابقاً نزدیک به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور  پیشین ایران، درخصوص حضور برخی تندروها در مجلس و اظهارات آن‌ها با محتوای توهین‌آمیز نسبت به رییس‌جمهور، گفت: حضور چنین جریانی در مجلس طبیعی است، در هر دوره وقتی یک انتخابات برگزار می‌شود، این افراط و تفریط‌ها هم وجود دارد. اما با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم، بهتر است که افراد مراعات این شرایط و همچنین مراعات نظام را بکنند و از اظهارنظر‌های تند بپرهیزند تا به اختلافات موجود دامن زده نشود و دشمن از این سواستفاده نکند.

وی در ادامه درخصوص اینکه این جریان تلاش دارد دست بالا را در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد، اظهار داشت: به‌نظر من بعید است که چنین اتفاقی رقم بخورد، اما بهتر است کمی با صبر درخصوص اتفاقات نظر دهیم. همچنین مقام معظم رهبری هم همواره توصیه کرده‌اند که زودتر از موعد وارد مباحث نشویم.

امیری‌فر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا جریان بهار اکنون بعد از به دست آوردن تعدادی از کرسی‌های مجلس، به دنبال کسب سهمی مناسب در دولت آینده است، بیان داشت: من این مساله را بعید می‌دانم، یعنی بعید می‌دانم که افرادی که اکنون در مجلس حضور دارند خود را منتسب به این جریان بدانند جز یک یا دو نفر هیچکدام به این جریان وابستگی ندارند.

وی ادامه داد: البته شاید برای به دست آوردن سهمی از آراء این جریان تلاش‌هایی انجام دهد اما با شناختی که از افراد دارم، هیچ ارتباطی با جریان بهار ندارند.

این روحانی اصولگرا در ادامه اظهارات خود، گفت: درخصوص سوال شما یعنی سهم گرفتن از کابینه، به عقیده من چنین نخواهد بود و به هیچ‌وجه نخواهند توانست سهمی از دولت آینده داشته باشند. آن‌ها چندان طرفدار مردمی و اقبال عمومی ندارند و بیشتر تلاش می‌کنند با تبلیغات رسانه‌ای اینگونه نشان دهند، در حالیکه چنین نیست.

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایلنا، وی افزود: حتی سفرهای نمایشی که دارند هم چندان با استقبال مواجه نمی‌شود اما تلاش دارند که روی همان هم مانور تبلیغاتی داشته باشند، در پایان به عقیده من این جریان چندان محلی از توجه ندارد و نباید بیشتر از این به آن توجه نشان دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *