دومین حمله سایبری به رژیم صهیونیستی در کمتر از یک هفته

سرویس خارجی: کمتر از یک هفته از حمله سایبری به وزارت جنگ و دیگر نهادها و شرکت‌های مهم رژیم صهیونیستی، گروه هکری موسوم به «عصای موسی» که این حملات را انجام داده بود این بار سه شرکت مهم مهندسی این رژیم را هدف حمله هکری قرار داد.

این گروه هکری اعلام کرد که با موفقیت یک عملیات سایبری و هکری علیه سه شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی انجام داد. روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» گزارش کرد که کمتر از یک هفته از زمانی که گروه هکری عصای موسی فایل‌هایی را فاش کرد که در حمله هکری به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به دست آورده بود، این گروه مجدداً روز گذشته اعلام کرد که شرکت های مهندسی «ایهود لوتایان»، «دیوید» و «اچ.جی.ام» را در جدیدترین حمله سایبری خود، هک کرده است. طبق این گزارش، داده‌های فاش شده از سه شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی شامل پروژه‌ها، نقشه‌ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و تصاویر ویدئوکنفرانس‌ها بوده است. گروه هکری عصای موسی تصریح کرده، اطلاعاتی را که درز داده است شامل تمامی اطلاعاتی نیست که در اختیار دارد و به تدریج باقی اطلاعات را منتشر خواهد کرد.

جروزالم‌پست گزارش کرد که گروه هکری عصای موسی برخلاف گروه هکری «سایه سیاه» که اخیراً به چندین شرکت صهیونیستی حمله سایبری کرده‌ است، تاکنون درخواست پول یا چیز دیگری نکرده است. بر اساس این گزارش، اسناد فاش شده شامل اسناد مربوط به پروژه‌های زیرساختی از جمله بزرگراهها و سامانه‌های آب عمومی می‌شود و برخی اسناد نیز حتی شامل یک مناقصه می‌شد و دیگر اسناد مربوط به ساخت و ساز در پروژه‌ ورودی شهر جدید است که در حال حاضر در ورودی قدس اشغالی در دست انجام است. گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که کارت‌های شناسایی و اسناد بیمه‌ای نیز در جدیدترین حمله سایبری به شرکت‌های مهندسی رژیم صهیونیستی فاش شده است. وب‌سایت گروه هکری عصای موسی مدعی شده که بیش از ۱۶۵سرور و ۲۵۴ وب‌سایت را هک کرده و بیش از ۱۱ترابایت اطلاعات جمع‌آوری کرده است که شامل اطلاعات مربوط به اداره پُست رژیم صهیونیستی، وزارت جنگ و فایل‌های مربوط به «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شرکت‌های «الکترون سیلاگ» و «اپسیلور» می شود.

گروه هکری عصای موسی هفته گذشته در بیانیه‌ای در صفحه تلگرام در خصوص حمله به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «ما سال‌های زیادی‌ است که در هرلحظه و در هر قدم شما را زیرنظر داریم. تمامی تصمیمات و اظهارات شما تحت نظر ما بوده است. سرانجام در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، به شما حمله خواهیم کرد». این گروه هکری همچنین در بیانیه خود اعلام کرد که به اسناد محرمانه از جمله گزارش‌ها، نقشه‌های عملیاتی، اطلاعات درباره سربازان و یگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی و نامه‌ها و مکاتبات صهیونیست‌ها دست یافته‌ است. گروه هکری عصای موسی سپس هشدار داد: «ما قصد داریم این اطلاعات را برای آگاهی تمامی جهان از جنایات مقام‌های اسرائیلی منتشر کنیم».

خبر دیگر اینکه یک اندیشکده آمریکایی، به دولتمردان واشنگتن هشدار داد که گرفتار فریب لفاظی های رژیم اسرائیل درباره ایران به خصوص برنامه هسته ای آن نشوند و وارد بازی های خطرناک این رژیم نشوند. اندیشکده «موسسه کوئینسی» در نوشتاری با عنوان «تهدیدهای دائمی اسرائیل برای حمله به ایران، خطری برای منافع آمریکا»، به مقامات ایالات متحده توصیه کرد که مراقب باشند وارد بازی های خطرناک رژیم های جنگ طلبی چون اسرائیل نشوند و در نظر داشته باشند که نه تنها اهداف این بازی به نفع آمریکا نیست، بلکه حتی ممکن است با منافع واشنگتن در تضاد باشد، حتی اگر عامل بازی‌ساز، خود را به عنوان همپیمان واشنگتن نشان دهد. در این نوشتار آمده است: ایالات متحده، نباید به اسرائیل یا هر طرف دیگری اجازه فلج کردن توانایی اش را برای اجرای دیپلماسی کاهش رویارویی و تنش با ایران یا هر کشور دیگری بدهد. نگارنده در بخش دیگری می افزاید که سران ایران و عربستان که قدرت های خلیج فارس به شمار می روند، دریافته اند که رفاه آنان با ثبات و روابط عادی در منطقه، بهتر تامین و تضمین می شود تا تنش و تهدید به جنگ، و تهران پیش از این ابتکار صلح منطقه ای خود را ارائه کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *