ملی پوش دو میدانی کار خراسانی در مسابقات آسیایی تایلند طلایی شد

 

تربت حیدریه – ایرنا – رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: حسن تفتیان قهرمان ملی پوش خراسانی و اهل این شهرستان در ماده دو ۱۰۰ متر مسابقات جایزه بزرگ آسیا در تایلند به مدال طلا دست یافت.

 

سیدحمید امینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ملی پوش خراسانی رشته ورزشی دو و میدانی تربت طی سه مرحله رقابتهای دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا، به عنوان نخستین دونده از خط پایان عبور کرد تا با هت تریک مرد طلایی دو ۱۰۰ متر آسیا شود.
وی گفت: تفتیان در مرحله نخست این مسابقات با زمان ۱۰ ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه ضمن کسب مدال طلا، رکورددار این ماده در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا شد.
رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: در مرحله دوم و سوم دوی ۱۰۰ متر این رقابتها نیز حسن تفتیان با زمان ۱۰ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه و ۱۰ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت.
وی ادامه داد: ملی پوش دو و میدانی کار اهل تربت حیدریه با کسب سه مدال طلا در دوی ۱۰۰ متر بکار خود در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا در تایلند پایان داد.
مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی آسیا طی سه مرحله در روزهای اول، چهارم و هشتم تیر ماه جاری در شهرهای بانکوک، پاتوم تانی و چانتا بوری کشور تایلند برگزار شد.
حسن تفتیان قهرمان جوانان آسیا در ماده دوی ۱۰۰ متر، نفر سوم آسیا در ماده دوی ۲۰۰ متر، نفر نخست مسابقات جهانی کازانوف قزاقستان در ماده دوی ۱۰۰ متر، رکورد دار سه دوره نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور در دوی ۱۰۰ متر و رکورددار بزرگسالان کشور در دوی ۲۰۰ متر بوده است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *