ابراز همدری بمناسبت در گذشت روانشاد دکتر سید حسن مرتضوی

بازگشت همه به سوی اوست

درکمال تاسف آگاه شدیم همدیاری ارجمند و گرانقدرمان جناب زنده یاد دکتر سید حسن مرتضوی پزشک عالیقدر و فوق تخصص (زنان و زایمان )در روز چهارشنبه ۱۸ شهریورماه جاری در گذشت ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم مرتضوی و خانوادهای وابسته آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان و علودرجات برای ان مرحوم را از خداوند متعال خواستاریم .

دکتر مرتضوی انسانی اصیل و دقیق در جامعه و تخصص خود بود و تمام لحظات عمرش را در راه خدمت به همنوعان خود گذراند . وبه دلیل علاقه زیادی که بدیار تربت حیدریه داشت مدت زیادی را از سالیان عمرش را در تربت حیدریه گذراند .

انطور که ایشان در جمع ما گفتند روزگاری که در تربت حیدریه متخصصی در این رشته نبود تمام هم و تلاش خود را در جهت اخذ تخصص زنان وزایمان بکار برد او همچنین چون تسلط به زبانهای انگلیسی و فرانسه  داشت اغلب به  مطالعه وتحقیق به مسائل  پزشکی واجتماعی پرداخته و مقالات زیادی را ترجمه مینمود   ودر کارهای جمعی اغلب پیش قدم بود روانش شاد این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان و خاصه همشهریان تربتی در تهران و خراسان تسلیت میگوئیم .ما در غم خانواده ان مرحوم شریکیم وجهت همدردی در مجلس پرسه ایشان در  ساعت ۴ الی ۵/۵ عصر روز دوشنبه در مسجد الرضا واقع در میدان نیلوفر حضور مییابیم .

 

دکتر محمد حسن ابریشمی

وجمعی از دوستان و همدیاران ان مرحوم 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *