اعلام برگزیدگان نهمین جشنواره موسیقی جوان

 

 

برگزیدگان بخش‌های دستگاهی (ملی) و نواحی نهمین جشنواره موسیقی جوان شامگاه جمعه ۲۰ شهریور در تالار وحدت معرفی شدند.

به گزارش نای، در گروه سنی الف کمانچه، به ترتیب به علی کهن کن از تهران رتبه اول، سامیار مطلبی کاشان از تهران رتبه دوم و فاطمه ابروفراخ از سرایان اهدا شد.

در رده سنی ب ساز کمانچه نیز به ترتیب آریا طبیب زاده قمصری از همدان رتبه اول، مشکات نصیری از زنجان رتبه دوم و عسل شاکری از تهران رتبه سوم را کسب کردند و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را دریافت کردند.

در رده سنی ج ساز کمانچه نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه ویژه‌این بخش به ترتیب پریسا کریمی‌از اراک رتبه اول، متین آهنگری از تهران رتبه دوم و فرزان پورعارف از بیرجند رتبه سوم اهدا شد.

داوران در بخش سنتور در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به سید نیما جمال از کاشان و عارف شاهدی نواز خلجان از تبریز مشترکا رتبه اول و نیایش طالبی دادوکلایی از ساری رتبه سوم اهدا کردند.

در رده سنی ب نیز به ترتیب امیرعلی خلیلی طهرانی از تهران رتبه اول، آرمان مهدیه نجف آبادی از نجف آباد رتبه دوم و سهیل دیاری بیدگلی از تهران رتبه سوم را کسب کردند.

داوران در بخش قانون در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به ستایش حامدی از تهران رتبه اول، نگار سوهانی از تهران رتبه دوم و مایسا نادری از تهران رتبه سوم اهدا کرد. در رده سنی ب نیز به ترتیب آیناز راثی از تهران رتبه اول و غزل بهشت نژاد از بهارستان رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب مژگان محمدحسینی از تهران رتبه دوم و آیدا بختیاری از همدان رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

داوران در بخش تنبک در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به آرش مهدیه نجف آبادی از نجف آباد رتبه اول، پارسا نظری از قزوین و منصور صادق نژاد نائینی از اصفهان مشترکا رتبه سوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب علی مظفری گودرزی از اهواز رتبه اول و بهنام میرزا‌هاشمی‌از شیراز رتبه دوم و حسن‌ایزدی از شیراز رتبه سوم اعلام شد.

در رده سنی ج نیز به ترتیب همایون جهانشاهی از شهرضا رتبه اول و مهسا نساج پور اصفهانی از اصفهان رتبه دوم و نیلوفر محسنی از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

داوران در بخش تار در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به علی قنبری‌ایلخچی از‌ایلخچی رتبه اول، آرشام عباس پور مکوند از اهواز رتبه دوم و الهه میرزایی ارجنگی از‌ایلخچی رتبه سوم اهدا کرد. در رده سنی ب نیز به ترتیب آرین طوفانی از مشهد رتبه اول و مازیار یکتایار از سنندج رتبه دوم و کسرا منصور از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب میثم ثقفی از یزد رتبه اول و امیرعلی لطفی فروشانی از خمینی شهر رتبه دوم و هومن قنبری‌ایلخچی از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در بخش عود در گروه سنی الف محیا قلی بیکیان از تهران رتبه اول، آرمین صفاتی از مراغه و دیبا حکیم الهی از تهران مشترکا رتبه سوم اعلام شد.در رده سنی ب نیز به ترتیب بهار بدیعی تبار از تهران رتبه اول و سروش کمال پور از تهران رتبه دوم و یاسمین آقامحمدی از تهران رتبه سوم شناخته شد.

در رده سنی ج نیز به ترتیب آریا لطیف پور از تهران رتبه اول و حجت فرجیان از تهران رتبه دوم و ندا چراغیان مهماندوست از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

داوران در بخش سه تار در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به ریحانه بهروز از یزد رتبه اول، نصرت اله اکبری از ساری رتبه دوم و محمدجواد بشیری یزدی از یزد رتبه سوم اهدا کرد. در رده سنی ب نیز به ترتیب بهراد بنایی از تهران رتبه دوم و امیرمحمد عسگری نژاد از قزوین رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج به ترتیب رضا اسدی از بندرعباس رتبه دوم و محمدجواد احمدزاده از تهران و میثم ثقفی از یزد مشترکا رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. داوران در بخش نی در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به محمدصادق غلام الدین از شهرضا رتبه اول، علیرضا محمدی از قم رتبه دوم و ستایش ابوالحسنی از زرین شهر رتبه سوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب کیارش بکتاشیان اصفهانی از تهران رتبه اول و عباس کرمی‌هرستانی از خمینی شهر رتبه دوم و آرمان خوشبویی از اصفهان رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. در رده سنی ج نیز به ترتیب فراز میرزایی دوآبی از صحنه رتبه دوم، حسام رایگان از قزوین و علی عرب از خمین مشترکا رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

داوران در بخش قوپوز در گروه سنی الف تنها اسماء میکائیلی از مشکین شهر را شایسته تقدیر دانستند.در رده سنی ب نیز تنها شاهین‌هاشم نژاد فرشبافی از تبریز به عنوان نفر برگزیده اعلام شد. داوران در بخش تار آذری در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به فواد مصلحت جو از تبریز به عنوان نفر برگزیده اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز حسین صبری خیاوی از مشکین شهر عنوان برگزیده‌این بخش را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کرد.داوران در بخش کمانچه آذری در گروه سنی الف تنها چیچک شاطرزاده تبریزی از تبریز را شایسته تشویق دانستند. در رده سنی ب نیز تنها آرمین زینال زاده از تبریز شایسته تشویق شناخته شد.

داوران در بخش دوتار مازندران تنها گروه سنی ب مهرشاد ابراهیمی‌تیرکلایی از ساری را شایسته تقدیر دانستند. داوران در بخش دوتار شمال خراسان تنها در گروه سنی ب آریا صادقی قهرمانلو از تهران را شایسته تقدیر دانستند. داوران در بخش دوتار تربت‌جام در گروه سنی الف از سهیل جامی‌قادرآبادی از تربت جام به عنوان کم سن ترین و جوانترین شرکت کننده در جشنواره تقدیر کرد. در‌این رده سنی همچنین از کیان واحدی از تربت جام تقدیر شد.در رده سنی ب نیز تنها مصطفی تیموری از تربت جام شایسته تقدیر شناخته شد. داوران در بخش آواز تربت جام در گروه سنی الف مبین درپور از تربت‌جام را شایسته تقدیر دانستند.

داوران در بخش تنبور در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به حافظ کریمی‌از کرند غرب رتبه اول، پویا عباسی از کرمانشاه رتبه دوم و وریا کریمی‌از کرند غرب رتبه سوم اهدا کرد. در‌این بخش پونه پرنیا از کرمانشاه نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب علی کمالی از دالاهو رتبه اول و نگین قبادی از کرمانشاه رتبه دوم و جلال جهانی قوشخانه از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. در‌این بخش نیز شهریار قبادی از کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شد.داوران در بخش لـلـه‌وا در گروه سنی الف محراب قیاسی از آمل را به عنوان نفر برگزیده معرفی کرد.

داوران در بخش نرمه نای و ضرب کردی در گروه سنی ب پارسا احمدزاده(نرمه نای) از سقز، آلان فاروقی(ضرب کردی) از سقز، آروین دباغی(نرمه نای) از بوکان و متین دادرس(ضرب کردی) از بوکان را شایسته تشویق ویژه معرفی کرد.

داوران در بخش سرنا علی کمالی از دالاهو را شایسته تشویق ویژه معرفی کرد. داوران در بخش ضرب کردی امید دباغی از بوکان را به عنوان نفر برگزیده معرفی کرد.داوران در بخش دوسرکوتن سید محمدرضا محمدی سیدکلایی از قائم شهر را به عنوان نفر برگزیده معرفی کرد.

داوران در بخش دف در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌این بخش را به ترتیب به علی کاربین از مشهد رتبه اول، علی‌هاشمی‌و عسل شاکری از تهران مشترکا رتبه دوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب سهند سلیمی‌از صحنه رتبه اول، کاوه سلیمانی از صحنه و فریا فرامرزی از بوکان مشترکا رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. همچنین داوران از مجتبی محربی از شهرضا تقدیر کردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *