اجرای پنج پروژه شهری در تربت حیدریه

 

تربت حیدریه- ایرنا- شهردار تربت حیدریه گفت: از ابتدای امسال اجرای چهار پروژه عمرانی و یک پروژه اقتصادی عرضه زعفران در این شهر آغاز شده است.

 

 

 

 

به گزارش ایرنا، رمضانعلی شورابی روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه های شهری به خبرنگاران گفت: ممکن است به دلیل محدودیت منابع مالی اتمام برخی از پروژه ها به سال آینده کشیده شود.
وی همچنین ادامه داد: امسال با کمک استانداری و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با دریافت سه هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان دولتی حداقل ۷۰ درصد معابر شهری آسفالت تربت حیدریه آسفالت شده یا آسفالت فرسوده آن ترمیم می شود.
شهردار تربت حیدریه افزود: تاکنون برای اجرای سامانه جمع آوری آبهای سطحی این شهر نیز یک میلیارد ریال هزینه شده و چهار میلیارد ریال دیگر تا پایان اجرای آن نیاز است.
وی همچنین در مورد بازار زعفران تربت حیدریه نیز گفت: تاکنون برای ساماندهی این بازار به شکل کنونی با۷۲ غرفه شهرداری با مصوبه شورای شهر هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.
شورابی افزود: این در حالی است که بابت واگذاری غرفه ها با وجودی که شورای شهر مجوز اخذ وجه صادر کرده مبلغی دریافت نشده است.
وی ادامه داد: چرخش مالی در مدت ۴۵ روز خرید و فروش در بازار زعفران تربت حیدریه بین دو تا چهار میلیارد ریال است لذا این حق شهرداری می باشد که درصدی از این میزان بابت سرمایه گذاریهای انجام شده دریافت کند.
شهردار تربیت حیدریه گفت: البته برنامه اصلی ایجاد نمایشگاه و بازار دایمی و بین المللی زعفران توسط بخش خصوصی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار می باشد که در جریان ساخت است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۶۱۲۱/۱۸۵۸

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /* 

 
 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *