در بیانیه‌ دفتر آیت‌الله هاشمی مطرح شد؛سناریونویسان جام‌جم هدفی جزء ارضای دوستان خود وتخریب آیت‌الله هاشمی ندارند


دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به برنامه‌سازی‌های اخیر صداوسیما در بیانیه‌ای واکنش نشان داد و گفت: رویکرد صداوسیما در ایام منتهی به انتخابات سرنوشت‌ساز اسفندماه برخاسته از دستپاچگی سیاسی است.

به گزارش ایلنا، در بیانیه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِین‌َ یَسْتَمِعُون‌َ الْقَوْل‌َ فَیَتَّبِعُون‌َ أَحْسَنَه‌"

رویکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه‌ملی، مخصوصاً در ایام منتهی به انتخابات سرنوشت‌ساز اسفندماه امسال، چنان جناحی و برخاسته از دستپاچگی سیاسی است که متوجه نمی‌شوند آنچه را که با هدف تخریب شخصیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی انجام می‌دهند، به ضرر نظام اسلامی و خیانت به آرمان‌های امام و شهیدان تمام می‌شود.

تازه‌ترین مصداق سناریونویسان جام‌جم، تحلیل بخش خبر ساعت ۸ صبح چهارشنبه رادیو، مورخ ۹۴/۸/۲۰ است که با مقدمه‌چینی از جنایات گروهک ترویستی منافقین در انقلاب اسلامی، آن را به گفت‌وگوی خانم‌ها عفت مرعشی و فاطمه هاشمی در جلوی زندان اوین در مورد پرونده مهدی هاشمی ربط می‌دهند و نتیجه‌گیری می‌کنند که چرا اعضای این خانواده باید با مدافعین گروهک منافقین همنوا شوند!!!؟ برنامه‌سازانی که هدفی جزء ارضاء دوستان سیاسی خود و تخریب شخصیت تاریخی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و انحراف افکار عمومی را دنبال نمی‌کنند.

سوابق نشان می‌دهد صداوسیما متن جوابیه‌ها و تکذیبیه‌های مربوط به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را با تیغ افزایش و کاهش و مصادره به مطلوب مطالب، سانسور می‌نماید و به قول آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی «به خاطر دستمالی قیصریه را به آتش می‌کشد» و اخبار ورشکسته‌های منافق را برجسته می‌نماید که قرآن‌کریم چه زیبا در این‌باره می‌فرماید: «المنافقون والذین فی‌قلوبهم مرض و المرجفون فی‌المدینه، منافقین کسانی هستند که در قلب‌هایشان مرض هست و اخبار دروغ و شایعات و بی‌اساس را در مدینه پخش می‌کنند.»

جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع‌ می‌رساند ملاقات حضوری یک هفته در میان با مهدی هاشمی در زندان اوین، از برنامه‌های ثابت سیده خانم عفت مرعشی و دیگر فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

در هفته‌ اخیر که این خانم سیده به همراه دخترش فاطمه هاشمی برای ملاقات مهدی مراجعه کرده بودند، گروهی از خانواده‌های زندانی که معمولاً هر هفته و به طور ثابت نزدیک به درب زندان اوین و در محوطه‌ ورودی آن تجمع می‌کنند حضور داشتند. معطلی حدود ۳۰ دقیقه‌ای خانواده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی باعث شد یکی از میان جماعت خود را به خانواده برساند و از کمّ و کیف و دلایل حکم مهدی هاشمی بپرسد و طبیعی بود خانواده هم پاسخی به این سؤالات بدهند، لذا هیچ ارتباطی میان سخنان آنان با این تجمع وجود نداشته و این تلاقی حضور کاملاً اتفاقی بود.

معلوم نیست توجیه برنامه‌سازان صداوسیما چیست که به بهانه‌ تخریب خانواده‌ هاشمی‌رفسنجانی، اخبار مربوط به منافقین را پخش می‌کنند که هر ایرانی با غیرتی از این جماعت خودفروش، متنفر است و جالب‌تر اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به اخبار جعلی تجمع جلوی زندان اوین رسمیت می‌بخشد و این همان است که «قیصریه را به آتش می‌کشد».

خوب است برنامه‌سازان جام‌جم به جای نظرخواهی و سوال از مردم، از مسؤولان زندان اوین بپرسند چرا جلوی ماشین حامل یک مادر سالمند را که با پای بیمار به ملاقات فرزندش می‌رفت، می‌گیرند و او را میان جماعتی معترض پیاده می‌کنند؟! در صورتی که می‌توانند این مسائل را پیش‌بینی و از ایجاد چنین امتزاجی پیشگیری نمایند. البته مردم شریف ایران می‌دانند

 

 

این وصله‌های سیاسی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمی‌چسبد که خود جانباز کینه‌های منافقین است و مراتب بالا صرفاً جهت ثبت در تاریخ نگاشته شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *