معاون رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ امروز از کتابداران تجلیل می‌کنند

 

 

مراسم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار امروز با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، یکشنبه ۲۴آبان مقارن با سالروز رحلت علامه سیدمحمد‌حسین طباطبایی(ره)، مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور محمدباقر نوبخت؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایران، علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا صالحی‌امیری؛ رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، علیرضا مختارپور؛ دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از ناشران کشور، هیات مدیره‌ تشکل‌های صنفی نشر و بیش از ۶۵۰نفر از کتابداران کتابخانه‌های عمومی نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

مراسم تکریم و تجلیل کتابداران کتابخانه‌های سراسر کشور و رونمایی از برخی محصولات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حوزه ترویج کتابخوانی از جمله برنامه‌های روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار است. در این مراسم همچنین از خانواده حسنی کارگر، قاری جانباخته حادثه منا، تجلیل به عمل می‌آید. این برنامه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *