محمدرضا خاتمی:اگر شفافیت نباشد٬ نفوذ به وجود می‌آید

 


 


بیست و دومین نشست مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور چهره‌های مختلف برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا خاتمی که نشست مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران شرکت کرده بود٬ با اشاره به مسئله نفوذ اظهار داشت: در کشوری که شفافیت نباشد، نفوذ به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برای بستن راه نفوذ شفافیت لازم است٬ تاکید کرد: برای جلوگیری از نفوذ ضمن شفافیت در اخبار و عملکردها٬ نباید مردم را غریبه بدانیم و یادمان باشد حضور شخصیت‌ها و چهره‌های آگاه و فعال موجب باقی ماندن امید در دل جامعه می‌شود.

نایب رییس مجلس ششم اظهار داشت: قدمت نفوذ به تاریخ بشریت برمی‌گردد چراکه انسان‌ها می‌خواهند بر هم نفوذ و تسلط داشته باشند.

خاتمی ادامه داد: سال ۸۸ بسیاری از ما فکر می‌کردیم دوران آرمان‌های انقلاب تمام شده است و سرنوشت انقلاب به سرنوشت سایر انقلاب‌ها دچار شده است٬ اما چهار سال بعد این مسئله به همه ثابت شد که نهال انقلاب محکم‌تر از آن است که ریشه کنده شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه نهال انقلاب بر اساس آزادی و حرمت انسانی شده٬ به برخی مسائل دولت‌ قبل اشاره و خاطرنشان کرد: آیا نفوذ غیر از این بود که رئیس‌جمهوری بر سر کار بیاید که ۷۰۰ میلیون دلار منابع کشور را به باد فنا بدهد و با عملکردش دنیا را علیه کشورمان متحد کند؟ لذا وقت آن است که بسیار علمی‌تر از گذشته نفوذ را بررسی کنیم و در دوره انتخابات از آن به صورت جناحی استفاده نکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *