عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در خراسان رضوی همه جناح‌ها باید به فکر اجرای عدالت و پیشرفت کشور باشند


عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس و دولت باید در کنار هم برای کشور کار کنند گفت: پیشرفت کشور را فدای منافع جناحی نکنیم.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد اظهار کرد: تحلیل از شرایط موجود در آستانه انتخابات با توجه به رد صلاحیت‌های گسترده سخت است و در شرایط فعلی نمی‌توان فضای سیاسی کشور و میزان شانس هر جناح برای پیروزی در انتخابات پیش رو را بررسی کرد.

وی افزود: بنده احراز صلاحیت نشده‌ام اما فکر نمی‌کنم در این باره مشکلی باشد و به زودی این مسئله حل خواهد شد زیرا فعالیت خاصی نداشته‌ام و بیشتر در مسائل اقتصادی ورود پیدا کرده‌ام که در انتخابات هم همین موضوع را پیگیری خواهم کرد.

بهاروند با بیان اینکه عدم مشارکت مردم و نبود افراد متخصص در مجلس به کشور ضربه وارد می‌کند، گفت: دولت از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده عملکرد خوبی داشته و توانسته بسیاری از مشکلات را مهار کند و یا حداقل مانع رشد آن شود، اگر مجلسی متخصص و اقتصادی داشته باشیم قطعا دولت کشور را از رکود خارج خواهد کرد.

عضو اتاق بازرگانی مشهد تاکید کرد: باید همه جناح‌ها به کشور و حل مشکلات مردم کمک کنند، رعایت انصاف و عدالت باید در دستور کار نمایندگان مجلس باشد و مصالح کشور و مردم نباید توسط نمایندگان فدای اهداف جناحی و حزبی شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس و دولت باید در کنار هم برای کشور کار کنند، عنوان کرد: در شرایط فعالی کشور نمایندگان متخصص در هر زمینه و اقتصادی بیشتر برای مجلس مناسبند تا افرادی که سیاسی هستند، باید مجلسی شکل بگیرد که به معیشت مردم فکر کند اگر مجموع نظام و مردم به این هدف رسیدند ما می‌توانیم موفق باشیم.

بهاروند گفت: هماهنگی اجزای نظام با یکدیگر به ویژه دولت و مجلس توافق هسته‌ای را به ارمغان داشت، مجلس متعادل به توسعه کشور کمک می‌کند ما به شدت اقتصاد و دیگر حوزه‌های را سیاست زده کرده‌ایم که این انتخاب فرصت اصلاح این مسائل را به وجود آورده است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *