انصراف یک کارگردان سینما به نفع ائتلاف اصلاح طلبان

فرهنگ > سینما – ایلنا نوشت: مهرداد فرید که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده بود؛ از شرکت در انتخابات کناره‌گیری کرد و از حامیان خود خواست به ائتلاف اصلاح‌طلبان رای دهند.

مهرداد فرید (نویسنده و کارگردان سینما) پس از ملاقات با رئیس دولت اصلاحات، با انتشار بیانیه‌ای از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی به نفع لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان انصراف داد.

متن بیانیه‌ی اعلان انصراف مهرداد فرید به شرح زیر است:

به نام خداوند

آمده بودم تا با شور هنرمندان و شوق هنردوستان، صندوق‌های رأی را گرما دهم، اما پیش از من، تدبیر اصلاح‌طلبان و خرد اعتدال‌خواهان آتش امید را در دل مردم افروخته بود. پس من هم «بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می‌زند، رونده‌ام و بی‌کم و کاست به لیست "30+16" ائتلاف اصلاح‌طلبان رأی می‌دهم و از آن ده‌ها هزار نفری که به عشق سینمای ایران از کاندیداتوری این حقیر حمایت کرده بودند؛ می‌خواهم چنین کنند.

البته به آن کسانی که بر طبل یاس می‌کوبند و نمی‌خواهند با مردم همراه شوند می‌گویم:

«امید هیچ معجزه‌ای زمرده نیست، زنده باش!»

در دیدار رئیس دولت اصلاحات با مهرداد فرید، رئیس دولت هفتم و هشتم با دلجویی از هنرمندان برای نبودن اسامی آنها در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان، ابراز امیدواری کرد مجلس آینده بر احقاق حقوق هنرمندان، خصوصاً اهالی سینما، اهتمام ویژه داشته باشد. او همچنین آرزو کرد کمیسیون فرهنگی مجلس دهم، برخلاف مجلس نهم، تعامل سازنده با اصناف هنری، خصوصاً خانه سینما داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *