اظهارات پرستویی درباره‌ی ارسال پیامک به ۸۰ میلیون ایرانی پرویز پرستویی گفت: موضوعات اخیر به ویژه ماجرای فیش‌های حقوقی باعث شده تا مردم نسبت به هر ماجرایی کم اعتماد شوند.

 

 

کمپین مردمی ایرانیان

دبیر کمپین "مردمی ایرانیان" در پی پیامک‌های گسترده‌ای که برای پیوستن مردم به حرکت "جلوگیری از برداشت غیرقانونی دو میلیارد دلار از دارایی‌های ملت ایران در کشور آمریکا" ارسال شده است، به خبرنگار ایسنا گفت: مدت‌هاست توسط هنرمندان این کمپین را تشکیل داده‌ایم و پیامکی هم امروز از طریق همراه اول به صورت رایگان برای ۸۰ میلیون ایرانی ارسال شد و از طریق بیلبوردها در سطح شهر هم اطلاع‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه ارسال این پیامک‌ها ممکن است بازخوردهای متفاوتی داشته باشد ، ادامه داد: از من سوال می‌شود این پول قرار است کجا برود؟ آیا به سر سفره ملت می‌رود و یا به نحوی از بین خواهد رفت؟ صادقانه می‌گویم که باید حق را به مردم داد چرا که آن‌ها هر جا که لازم بوده حتی کمپین اخیر ما صادقانه حضور داشته‌اند.

پرستویی تأکید کرد: متأسفانه عده‌ای سرمایه مملکت را به آن طرف دنیا برده‌اند و همچنین اواخر هم موضوع حقوق‌ها و پاداش‌ها را می‌شنویم. در عین حال که به مردم این حق را می‌دهم از مسئولان هم می‌خواهم جلوی این اتفاقات را بگیرند باید شرایط به نحوی باشد تا مثل گذشته مردم بیشتر در اینده به دعوت ما لبیک بگویند. این عدم توجه مردم ناشی از اتفاقات داخلی است و وقتی پاسخ نمی‌گیرند مخالف این گونه حرکت‌ها می‌شوند.

وی درباره حضورش در این کمپین گفت: برای من به عنوان دبیر این کمپین نه از جایی تعیین تکلیف شده، نه پولی از کسی گرفته‌ایم و نه ریالی از وصول این پول به جیب ما می‌رود. قدرتی به نام آمریکا می‌خواهد با گردن‌کلفتی سرمایه ملتی را غارت کند و غیرت ایرانی نمی‌گذارد این حق ناحق شود. معتقدم این کمپین باعث می‌شود سرمایه بیرون رفته برگردد. این حرکت را دنبال می‌کنیم تا حداقل ثبت بین‌المللی شود.

این بازیگر تأکید کرد: اگر این قدم را با یارانم برمی‌دارم، امیدوار به حمایت مردم هم هستم و این حمایت صورت نخواهد گرفت مگر اینکه این مبارزه را در داخل کشور هم ان شاالله همزمان داشته باشیم.


بنا بر این گزارش، برای پیوستن به این کمپین مردمی می‌توان عدد ۲۰ را به شماره پیامک رایگان ۶۳۶۲ ارسال کرد.

در این کمپین عزت الله انتظامی، محمد علی کشاورز، جمشید مشایخی، علی نصیریان، ژاله علو، رضا کیانیان، داوود رشیدی، کیومرث پوراحمد، داریوش ارجمند، ابراهیم حاتمی‌کیا، پوران درخشنده، مجید مجیدی، کمال تبریزی، علیرضا زرین دست، رضا میرکریمی و جمال شورجه نیز در کنار پرستویی حضور دارند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *