دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران:نظرات در مورد لایحه اصلاح قانون کار به گوش نمایندگان رسید

:

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران می‌گوید جلسه روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار و نظرات مختلف در خصوص لایحه اصلاح قانون کار به گوش نمایندگان رسید.

 «حسین حبیبی» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: حاضران در این جلسه بر  مغایرت لایحه اصلاح قانون کار با اهداف ماده ۷۳ برنامه پنجم توسعه تاکید کردند.

حبیبی افزود: بی‌دقتی در تدوین لایحه اصلاح قانون کار  از نظر شرکای اجتماعی دولت دور نمانده است و  در جلسه روز گذشته تاکید شد که لایحه اصلاح قانون کار در دولت قبل بدون اعمال نظر کارشناسی و در کمال بی دقتی نوشته شده و در دولت فعلی هم این لایحه به همان شکل ناقص ارسال شده است.

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران در ادامه در خصوص انتقادات مطرح شده در جلسه روز گذشته نسبت به قانون کار گفت: موافقان قانون کار تاکید کردند که لایحه اصلاح قانون کار مانع تولید نیست و موانع تولید را باید در بانک‌ها، مالیات و قوانین پیچیده تامین اجتماعی جست.

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران افزود: در پایان ایرادات وارده به لوایح اصلاح قانون کار  به همراه طومار اعتراضی جمعی از اعضای شوراهای اسلامی کار استان تهران واستان آذربایجان شرقی (تبریز) به دست کمیسیون اجتماعی مجلس رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *