رکاب زنان مشهدی، قهرمان جام زعفران تربت حیدریه

تربت حیدریه – ایرنا – نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده استان با عنوان تور هشتم، جام زعفران که روز جمعه به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد با قهرمانی رکاب زنان مشهدی پایان یافت.

به گزارش ایرنا این مسابقات با شرکت ۸۰ دوچرخه سوار از شهرهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور، فیروزه و کاشمر 
برگزار شد که در ۲ رده جوانان و بزرگسالان مسیر ۱۴۵ کیلومتری مشهد تا تربت حیدریه را رکاب زدند.
در پایان این رقابت ها در رده بزرگسالان کمال رازی، کیوان رکانی و احمد نورمحمدی هر سه از مشهد عنوان های اول تا سوم را کسب کردند و در رده جوانان نیز مهدی برومند، سجاد دولتمند و حمیدرضا نادری هر سه از مشهد اول تا سوم شدند.
احمد نورمحمدی در رده بزرگسالان و مهدی برومند در رده جوانان هر ۲ از مشهد به دلیل عبور راحت از مسیرهای سخت و کوهستانی این مسیر، عنوان سلطان کوهستان را کسب کردند.
رئیس هیات دوچرخه سواری تربت حیدریه به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابتها که همزمان با فصل برداشت زعفران برگزار شد دوچرخه سواران ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه از مشهد خارج شده و ساعت ۱۳ وارد تربت حیدریه شدند.
علی نیرویی با بیان اینکه دوچرخه سوارانی از استان های خراسان جنوبی و گیلان نیز مهمان این تور دوچرخه سواری بودند، افزود: مسابقات تور هشتم ویژه خراسان رضوی است که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشور ثبت شده و و همه ساله در چهار مرحله برگزار می شود.
وی افزود: آذرماه مرحله دوم این تور در مسیر تربت حیدریه – کاشمر و در دو ماه بعد از آن نیز در حدفاصل کاشمر- نیشابور و نیشابور – مشهد برگزار می شود.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *