حسن فتحی مطرح کرد: سازندگان‌شهرزاد بنده و برده هیچ جریان سیاسی و اقتصادی نیستند


کارگردان سریال‌شهرزاد تاکید کرد که عوامل و سازندگان‌ این سریال برده و بنده هیچ جریان سیاسی و اقتصادی خاصی نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن فتحی شامگاه امشب( ۲۶ آذر) در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم یاس با اشاره به اینکه ۲۵ سال است برای مردم سریال می‌سازد، گفت: زمانی سریال شهرزاد وارد شبکه نمایش خانگی شد که شبکه نمایش خانگی به هر دلیلی دچار رکود بود و کار‌شناسان آینده‌ای برای آن متصور نبودند اما شهرزاد موفق شد دوباره به آن رونق بدهد و سرمایه‌های زیادی جذب شبکه نمایش خانگی شود.

وی ادامه داد: ما فرزند مردمی هستیم که همواره به ما لطف دارند و من به مردمی خدمت می‌کنم که افتخارم هموطن بودن با آنهاست اما دردناک است که شما به دلیل موفقیت‌تان تاوان بدهید، نه به‌دلیل شکست‌هایتان.

فتحی همچنین تاکید کرد: به نمایندگی از همکاران در این سریال اعلام می‌کنم که هیچ‌یک از ما برده جریان سیاسی و اقتصادی خاصی نیستیم و مستقل هستیم. من حسن فتحی‌ام که ۲۵ سال است با ساخت سریال‌هایی مانند "پهلوانان نمی‌میرند"، "مدار صفر درجه"، "میوه ممنوعه" و "شهرزاد" به هموطنان‌ام خدمت می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: من حیرت می‌کنم وقتی می‌بینم تشکل‌هایی مانند خانه سینما و کانون کارگردانان و انجمن بازیگران امروز مقابل این هجمه‌های علیه سریال شهرزاد سکوت کرده‌اند ولی بدانند چاهی که امروز مقابل شهرزاد کنده شده فردا زیر پای تک‌تک کسانی که امروز سکوت کرده‌اند کنده خواهد شد.

کارگردان سریال شهرزاد متذکر شد: اخلاق و وجدان ایجاب می‌کند که ما پیش‌داوری نکنیم و اجازه بدهیم مراجع قضایی به این موضوع رسیدگی کنند. ما هم تابع نظر این مراجع هستیم.

فتحی درباره آینده سریال شهرزاد گفت: ما دو راه داریم؛ یکی اینکه عافیت‌طلبانه مقابل شانتاژ کوتاه بیاییم و کار را تعطیل کنیم و دوم اینکه به احترام مردمی که فصل اول را دیده‌اند و دوست داشته‌اند کار را ادامه بدهیم کارمان را به‌خاطر مردم و به‌نام مردم و به احترام آنها ادامه می‌دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *