پیام تسلیت دکتر مهدی ماحوزی به مناسبت درگذشت همشهری عزیزمان مهندس محمد جواد رفیع

دکتر مهدی ماحوزی به مناسبت درگذشت مهندس محمد جواد رفیع پیام تسلیتی را خطاب به مدیریت موسسه اطلاعات ارسال کرد.متن پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
مدیریت فرهیخته جریده وزین اطلاعات
با سلام و اخلاص، دیر خبر یافتم که این سازمان بزرگ فرهنگی و مطبوعاتی از حضور مردی ایثارگر، هنرمند و مدیری توانا و خاکسار ـ شادروان مهندس محمدجواد رفیع یار دیرین آن وجود نازنین و برادر آن دو گوهر هنرمند، نویسنده و پاک‌دل عرصه مطبوعات کشور بویژه روزنامه اطلاعات، آقایان جلال رفیع و رضا رفیع ـ محروم مانده است. برادرم که سخت شیفته قلم آنان بود و هم‌چون خود ارادت‌مند دل بسته اطلاعات، پس از نقل این خبر، از مراسم ترحیم روز دوشنبه آینده در مسجدالغدیر سخن گفت.
بیاد آوردم که این بیت، ترجمان حال آن زنده جاوید هنرمند و ایثارگرست که در ساختار هنری روزنامه بسی مؤثر بوده است:
مرد ایثار و هنر، جامِ ابد نوشد و بس
کاندرین میکده جز لذّت دیداری نیست
باری مرگ را بر این سرباز وطن دست‌رسی نتواند بود.
با تواضع و اندوهی سترگ این محرومیّت را به عموم افراد این خاندان شریف، سرکار خانم قاسمی هم‌سر نیک سرشت آن زنده‌یاد و همه خادمان مطبوعات کشور و مخصوصا خود آن بزرگوار و یاران پاک‌دلتان تسلیت عرض نموده، اطمینان می‌دهد که رحمت واسعه الاهی در انتظار اوست و حیات جاویدان از آن او.دوام عمر و عزت و توفیق روزافزون برای همه شما بزرگ‌واران از خداوند بزرگ مسألت می‌کند. همه استادان و دانش‌جویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد رودهن در این گفتار شریک و سهیمند.
ارادت‌مند مهدی ماحوزی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *