معاون توسعه مدیریت ایرنا:برنامه این سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است

 

 

تربت حیدریه – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: سیاست این سازمان در دولت یازدهم، چابک سازی و حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا حسین رمضانی، یکشنبه در نشستی با کارکنان دفتر ایرنا در تربت حیدریه افزود: شمار کارکنان این سازمان نسبت به قبل از آغاز کار دولت تدبیر و امید، کاهش یافته و حال آنکه در این مدت شماری نیروی جدید نیز جذب و تلاش شده علی رغم کوچک کردن سازمان، کیفیت کار ارتقا یافته و در عمل به وظایف محوله چیزی کم نگذاریم.
وی با بیان اینکه سند چشم انداز نیروی انسانی ایرنا تنظیم و ابلاغ شده، گفت: در این راستا برای سال آینده نیز شماری نیروی جدید جذب سازمان می شوند که افزون بر ۹۰ درصد آنها در حوزه خبر به کارگیری خواهند شد.
مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این نشست صمیمی بر هدفگذاری این رسانه برای تولید اخبار تاثیرگذار و هدفمند تاکید و بیان کرد:ایرنا با توجه به سابقه ۸۰ ساله، از معروفیت کافی برخوردار است و اکنون باید همه همت خود را بر ارتقای روزافزون مقبولیت نزد جامعه هدف متمرکز کند.
علی حیدری، آموزش مستمر نیروی انسانی را از برنامه های اصلی این رسانه عنوان کرد و افزود: سوژه یابی، مدیریت سوژه و تولید محصولات جذاب از مواردی است که باید مورد توجه خبرنگاران ایرنا باشد.
وی حضور خبرنگاران ایرنا در فضای مجازی را با توجه به اقتضای زمان ضروری دانست و گفت: البته این حضور تنها باید با هدف انعکاس سریع اخبار، تصاویر و تولیدات این سازمان از طریق این بستر صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و مدیرکل خبر استانهای ایرنا در این نشست، که با حضور رئیس و دبیر خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد، در جریان وضعیت، مشکلات و توانمندی های دفتر ایرنا در تربت حیدریه قرار گرفتند.
دفتر ایرنا در تربت حیدریه، به عنوان یکی از دفاتر سه گانه شهرستانی ایرنا در خراسان رضوی، علاوه بر پوشش اخبار شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه، مه ولات و تربت جام، رویدادهای مهم شهرستان های بردسکن و خواف را نیز خبری و منتشر می کند. 
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *