جشن و شادمانی مردم مشهد در پیروزی دکتر روحانی مشهد- ایرنا- پس از پیروزی دکتر حسن روحانی، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، مردم مشهد شنبه شب به صورت خودجوش به خیابانها آمده و این پیروزی را جشن گرفتند

. به گزارش ایرنا، هواداران و حامیان دکتر روحانی، با تجمع در خیابان ها و میادین اصلی شهر مشهد، پیروزی وی را جشن گرفته و سرخوش از این موفقیت به شادمانی پرداختند.

هواداران رئیس جمهوری منتخب، که بخش عمده ای از آن ها را جوانان تشکیل می دادند، تصاویر حسن روحانی را بر روی شیشه های خودرو خود نصب کرده و بادکنک هایی به رنگ بنفش با خود داشتند.
ترافیک سنگین به وجود آمده در برخی از خیابان های شهر همچون هاشمیه، معلم، ملک آباد، احمدآباد، سجاد، کوهسنگی، دانشگاه و خیام به حدی بود که برای ساعاتی این مسیرها را مسدود کرد.
نیروهای انتظامی نیز با استقرار در خیابان های شهر تلاش داشتند مانع از ایجاد اختلال در عبور و مرور خودروها شوند تا این جشن مردمی بدون هیچ مشکلی برگزار شود.
شرکت کنندگان در این جشن و شادمانی مردمی، با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مواضع و سخنان دکتر حسن روحانی در سفر اخیرش به مشهد ابراز کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۹ اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار شد.
حسن روحانی در این انتخابات با کسب ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ رای و کسب بیش از ۵۷ درصد آراء به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *