هفته نامه نوید خراسان تربت حیدریه با رنگ و لعاب زعفرانی

تربت حیدریه – ایرنا – دویست و هشتاد و ششمین شماره هفته نامه 'نوید خراسان' تربت حیدریه با محور قرار دادن مباحث اقتصادی و به خصوص موضوع زعفران روز شنبه منتشر شد.

به گزارش ایرنا، در سرمقاله این شماره صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشریه در مقاله ای با عنوان پایانی ناخوش بر آغازی خوش، به نقد مراسم پایانی سومین جشنواره ملی عکس زعفران پرداخته است.
محمدرضا سالار مقدم در این دست نوشته معتقد است: با تمامی تلاش ها و برنامه ریزی هایی که از سوی دست اندرکاران برای معرفی تربت حیدریه به عنوان زعفرانی ترین شهر ایران صورت گرفته بود، اما غیبت دانه درشت های مدیریتی این خطه البته به جز نماینده مجلس و فرماندار که عذرشان موجه بود، بار منفی خاصی به این رویداد مهم داده بود.
انتشار اظهارات ضد و نقیض مسوولان بخش دولتی و خصوصی در خصوص وجود آزمایشگاه تشخیص کیفی زعفران، تدبیر مدیران دولتی این خطه برای پیشگیری از کاهش قیمت زعفران با شگرد خرید توافقی این محصول پایه و ساخت نخستین فیلم سینمای ایران با موضوع زعفران در تربت حیدریه از دیگر موضوعاتی زعفرانی این نشریه است.
لزوم ارتقای راه آهن تربت حیدریه به اداره کل، کسب مدال طلای جشنواره جهانی اختراعات آلمان توسط استاد تربتی، تخلف آبفای تربت حیدریه در نحوه اجرای تبصره ۳ ، انتقاد رییس نمایندگی خبرگزاری ایرنا دفتر تربت حیدریه از کم توجهی مدیران محلی به نقش رسانه ها در دیدار با فرماندار و پرداختن به موضوع پرده خوانی در تربت حیدریه از دیگر مباحث این شماره هفته نامه نوید خراسان تربت حیدریه است.
هفته نامه نوید خراسان نشریه خبری، تحلیلی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی محمد رضا سالار مقدم نشریه ای منطقه ای با بیش از ۱۵ سال فعالیت است که به شمارگان پنج هزار نسخه منتشر می شود.
در شهرستان تربت حیدریه چهار نشریه محلی، یک نشریه داخلی و دو خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین دو پایگاه خبری هستند.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۶۱۲۱ /۱۷۴۴
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *