سهل انگاری های مدیریتی صدای فرماندار تربت حیدریه را درآورد معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: از مدل رفتاری برخی مدیران این شهرستان گلایه مند هستم زیرا مجموعه ای سهل انگاری و سوء تدبیر مانع توسعه شهرستان شده و دودش به چشم شهروندان رفته و می رود.

به گزارش ایرنا، احمدعلی موهبتی روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان تربت حیدریه افزود: این بدان معنا است که اکنون در شاکله مدیریتی این خطه با افرادی مواجه هستیم که نسبت به حوزه مدیریتی خود دانش و تسلط لازم را ندارند و یا قادر نیستند برای احقاق حقوق مردم شهرستان تربت حیدریه در مقابل مدیران استانی خود ایستادگی کنند.
وی تصریح کرد: جای تاسف دارد که امروز شاهد حضور مدیرانی در این خطه هستیم که از جدول بودجه ریزی و اعتبارات سر در نمی آورند و عمق فاجعه زمانی بیشتر مشهود می شود که بدانیم این افراد حتی حاضر نیستند از من یا معاونان فرمانداری کمک بگیرند.
موهبتی ضمن بیان اینکه تربت حیدریه نیازی به مدیران ‘سمعا و طاعتا گو’ ندارد، گفت: از شما نه انتظار دریافت ‘گوله برف رضاخانی’ را دارم و در عین حال انتظار ندارم بر سر کسب حقوق مردم با مقام مافوق تان دعوا کنید و اگر دیدید دارد کار به دعوا می کشد، به من واگذار کنید.
وی از مدیران امور آب (مهدی طلعتی) و آب و فاضلاب شهری (محمود امیری) به عنوان مدیران توانمند تربت حیدریه یاد تاکیدکرد: زمانی که از نامبردگان گزارش کار می خواهیم اسناد کافی و معتبر ارایه می کنند که نشان از آگاهی و تسلط آن ها نسبت به حوزه مدیریتی شان است.
موهبتی در ادامه به رقم بودجه ملی عمرانی اشاره و اظهار داشت: با ۵۵ درصد کاهش به ۴۴ هزار میلیارد تومان رسیده که سهم استان ها از این میزان تنها هفت هزار میلیارد تومان است و ۵٫۶ درصد از این رقم نیز، سهم خراسان رضوی می باشد.
وی گفت: پارسال تاکید شده هر قدر در قالب جلسات کارشناسی روی حق و سهم تربت حیدریه بیشتر تلاش کنید، آورده بیشتری از استان در اختیار خواهید داشت و امسال هم دوباره تکرار می کنم باید تلاش مظاعف داشته باشید برای سال آینده که مشکلات امسال تکرار نشود.
نماینده عالی دولت در تربت حیدریه تصریح کرد: اینکه امروز کشور و به خصوص دولت با مشکلات مالی مواجه می باشد، یک موضوع است و اینکه یک مدیر با اتکا به توانمندی مدیریتی خود قاعده اهم و فی الاهم را اجرا کند، موضوع دیگری است که متاسفانه مشکل عمده شهرستان در بخش دوم است و به عنوان نمونه ساختن خانه عالم در روستا مهم و باید انجام شود، اما مهمتر از آن انتقال آب شرب به روستا است.
موهبتی خاطرنشان کرد: امسال به منظور صرفه جویی در تخصیص بودجه و در عین حال رفع کمبودهای دستگاه ها جابجایی های در ارقام مصوب انجام شده که بر این اساس بودجه های مازاد برخی دستگاه ها به دستگاه های دیگر منتقل می شود.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *