عروسی بختیاری مردمان دیار بختیاری همواره به رسوم خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند.

ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسوم خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان “چوقا” و “دبیت” و خانم ها لباس های رنگی بر تن کرده و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)

عروسی بختیاریایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)

 

ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)ایرنا – شهرکرد – مردمان دیار بختیاری همواره به رسم رسومات خود پایبند هستند و سعی در برپایی هرچه با شکوه تر آن دارند. در زمان عروسی مردان چوقا و دبیت و خانم ها لباس های رنگی  بر تن کرده  و در فضای باز با ایجاد یک حلقه بزرگ همراه با نوای ساز و دهل به شادمانی می پردازند و عروس و داماد را با دعای خیر بدرقه خانه بخت می کنند.(عکس: احمد ریاحی دهکردی)

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *