غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: سیاست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تعامل با رسانه‌هاست

سیاست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تعامل با رسانه‌هاست

تربت حیدریه- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: سیاست این دانشگاه در حوزه اطلاع رسانی، تعامل و نزدیک شدن به رسانه‌هاست.

غلامرضا میری روز دوشنبه در بازدید کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از دفتر ایرنا در این شهرستان افزود: مخاطبان از اخبار شفاف و صحیح استقبال می‌کنند و با خودداری از تولید و نشر اخبار نمی‌توانیم خدمات خود را به صورت درست و دقیق به آگاهی مخاطبان برسانیم.
وی اظهار داشت: محور اصلی کار ما، اطلاع رسانی صحیح، تولید محتوا و مقابله با اخبار جعلی است.
وی گفت: تیم خبری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شامل ۱۷ نفر نیروی متخصص در رشته‌های خبر، طراحی، گرافیک، تصویربرداری، تدوین و فضای مجازی است که در سال گذشته با تولیدات خود ۹۰۰ تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صرفه جویی برای این دانشگاه به ارمغان آوردند.
میری افزود: بنای کار ما تعامل بیشتر و بهتر با رسانه‌های جمعی و به خصوص رسانه‌های محلی است و حتی برای رفع بسیاری از کمبودها و مشکلات منطقه از همکاری رسانه‌های فعال از قبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی کمک می‌گیریم.
مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در تربت حیدریه نیز گفت: وظیفه ما اطلاع رسانی صحیح و دقیق و تولید اخبار پرمحتواست و به ویژه در حوزه سلامت، حساسیت بیشتری بر روی تولید محتوا داریم.
فرزین مدرسی افزود: از روابط عمومی ادارات و به ویژه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان انتظار داریم همکاری و تعامل بیشتری با دفتر ایرنا داشته باشند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان‌ها خدمات می‌دهد.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و ۲۰ تخت در مه ولات دارد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای ۵۹ عضو هیات علمی و ۶۱۹ نفر دانشجو در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت‌های پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان در مقاطع کاردانی و کارشناسی است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *