جاده‌های خراسان رضوی برفی و بارانی است بارش برف در جاده‌های تربت‌حیدریه – باغچه، بردسکن – سبزوار، کاشمر – نیشابور بویژه در گردنه ریوش، ژرف – فریمان، باغچه – نیشابور به خصوص در گردنه شریف آباد و راه‌های شهرستان‌های فریمان و جغتای موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

جاده‌های خراسان رضوی برفی و بارانی است

مشهد- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در روز یکشنبه موجب لغزندگی سطح جاده‌های مناطق مختلف این استان شده است.

ابراهیم نصری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در جاده‌های تربت‌حیدریه – باغچه، بردسکن – سبزوار، کاشمر – نیشابور بویژه در گردنه ریوش، ژرف – فریمان، باغچه – نیشابور به خصوص در گردنه شریف آباد و راه‌های شهرستان‌های فریمان و جغتای موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.
وی ادامه داد: همچنین بارش باران در شهرستان‌های بجستان، بردسکن، تایباد، کاشمر، نیشابور و زاوه نیز لغزندگی جاده‌ها را در پی داشته است.
نصری گفت: بر اساس اعلام راهداران و دوربین‌های نظارتی این اداره کل ساعاتی پیش مه‌گرفتگی در جاده‌های چناران – قوچان و سرخس – مشهد وجود داشت که هم اکنون برطرف شده و در حال حاضر تمام جاده‌های استان باز و تردد در آن‌ها به صورت روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از عصر دیروز در مناطق مختلف این استان آغاز شده است ضمن تداوم تا صبح دوشنبه به اوج خود خواهد رسید و تا ظهر سه‌شنبه پایان می‌یابد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جادههای بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جادههای روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *