ترامپ: در حال ارزیابی خسارت‌ها و تلفات حمله ایران هستیم

ترامپ: در حال ارزیابی خسارت‌ها و تلفات حمله ایران هستیم

تهران- ایرنا- دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در واکنش به حمله ایران به پایگاهش در عراق, گفت که ارزیابی تلفات و خسارات در حال انجام است.

ترامپ سه شنبه شب به وقت محلی در توئیتی مدعی شد: همه چیز خوب است. موشک‌هایی از ایران به سوی دو پایگاه واقع در عراق شلیک شد.
وی افزود: ارزیابی تلفات و خسارت‌های در حال انجام است. تا حالا همه چیز خوب بوده است.
ترامپ همچنین نوشت: فردا صبح یک سخنرانی خواهم داشت.
رسانه‌های آمریکایی پیشتر خبر داده بودند که ترامپ قرار است سه‌شنبه شب به وقت محلی آمریکا در کاخ سفید درباره حمله ایران به پایگاه‌های آن کشور در عراق سخنرانی کند.
اما یک مقام کاخ سفید گفت که ترامپ سخنرانی نخواهد کرد و بیانیه کتبی نیز صادر نخواهد شد.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: زمان تحقق وعده صادق فرا رسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *