نیکوکاران تربت‌حیدریه ۱۳ میلیارد ریال به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

نیکوکاران تربت‌حیدریه ۱۳ میلیارد ریال به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه گفت: شهروندان نیکوکار این شهرستان تاکنون ۱۳ میلیارد ریال به نیازمندان آسیب ‌دیده از بیماری کرونا کمک کرده‌اند.

عباس ترکمان‌زاده روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا این کمک‌ها را شامل اقلام معیشتی، لوازم بهداشتی و همچنین غذای گرم ذکر کرد و افزود: تا زمانی که بحران کرونا ادامه داشته باشد این کمک‌ها نیز تداوم دارد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح کمک مومنانه ۱۳ هزار و ۴۹۵ بسته اقلام معیشتی، ۸۲۰ پرس غذای گرم و ۱۷ هزار و ۷۹۹ بسته بهداشتی توسط شهروندان عضو مراکز نیکوکاری مردم ‌نهاد تهیه و در مناطق محروم شهرستان تربت‌حیدریه توزیع شده است.

وی گفت: برای تامین ماسک مورد نیاز شهرستان، با تغییر کاربری واحدهای تولیدی حوزه اشتغال کمیته امداد و تلاش مراکز نیکوکاری، تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک و یک هزار گان بیمارستانی تولید شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۱۰ هزار خانوار را زیرپوشش دارد و در طول سال خدمات مختلف به آنان ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۸۵ هزار و ۹۹۶ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان پنج هزار و ۳۹۱ نفر را در کشور گرفته است.

همچنین تاکنون ۶۳ هزار و ۱۱۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *