پس از هفته ها کشمکش در شورای شهر؛ شهردار تربت حیدریه انتخاب شد رئیس شورای شهر تربت حیدریه بیان کرد: از بین سه گزینه نهایی آقای سعید اکبریان با پنج رای موافق بعنوان شهردار تربت حیدریه انتخاب شد.

 شهردار تربت حیدریه انتخاب شد

تربت حیدریه- شهردار تربت حیدریه شب گذشته در جلسه شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهرتربت حیدریه که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، سعید اکبریان با پنج رأی موافق به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

سیدمهدی وقفی، رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال آخر شورای اسلامی شهر هستیم و از طرفی مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور طی دو سال اخیر مشکلات زیادی را به مدیریت شهری وارد کرده است و شیوع ویروس کرونا نیز این مشکلات را دوچندان کرده، انتخاب شهردار کار حساس و دشواری بود.

وی افزود: در انتخاب شهردار باید دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور را مد نظر قرار می‌دادیم، بنابراین از جمع ۱۰ نفره کاندیدای تصدی مدیریت شهری شهر تربت حیدریه یک نفر انصراف داد و در ادامه هر یک از اعضا سه نفر را به عنوان نامزد مورد نظر خود معرفی نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه تصریح کرد: با نظر اکثریت اعضا سعید اکبریان، مهدی علیان وحسین حیدری بکاولی بعنوان گزینه نهایی تعیین شدند، تا در این جلسه شهردار جدید این شهر از بین این سه گزینه انتخاب شود.

قابل ذکر است در ادامه این جلسه، از بین سه گزینه نهایی تصدی این پست، در صحن شورا رأی گیری انجام شد و در نهایت سعید اکبریان با پنج رأی موافق و دو رأی مخالف به‌عنوان شهردار تربت حیدریه انتخاب شد.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه بیان کرد: از بین سه گزینه نهایی آقای سعید اکبریان با پنج رای موافق بعنوان شهردار تربت حیدریه انتخاب شد.

سعید اکبریان، کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است که سابقه فعالیت در شهرداری منطقه ۱۲ مشهد، قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد، شهردار بازار تهران، معاون سازمان عمران و بهسازی استان فارس و مدیریت بافت فرسوده مشهد را در کارنامه او قرار دارد.

وی در حال حاضر مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی است.

محمد صادق مجتهدی شهردار سابق تربت حیدریه پس از ۳۳ ماه خدمت در این پست در ۸ تیرماه جاری توسط پنج عضو شورا استیضاح و برکنار شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *