بی‌اطلاعی خانواده شجریان از ماجرای قانون اساسی

محمدحسین آقاسی، وکیل محمدرضا شجریان، می‌گوید او و خانواده شجریان، از تدوین متنی با عنوان «قانون اساسی دوران گذر» توسط استاد آواز ایران، بی‌اطلاع هستند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ – ۲۵ دی ۱۳۹۹

 عباس میلانی مدیر مرکز مطالعات ایرانی دانشگاه استنفورد، پس از درگذشت استاد شجریان مدعی شد استاد شجریان متنی تحت عنوان «قانون اساسی دوران گذار» در اختیار او قرار داده است.

به گزارش خانه شجریان، ادعایی که موجب تعجب بسیاری شد چرا که انجام چنین کاری که از حیطه تخصص استاد شجریان خارج بود بسیار بعید و دور از انتظار بود. خصوصاً اینکه پس از درگذشت ایشان، بسیاری درصدد بهره‌برداری های سیاسی از شهرت و محبوبیت ایشان برآمدند.

پس از انتشار متن این قانون در سایت دانشگاه استنفورد، در برنامه «چشم انداز» شامگاه شنبه ۲۲ دی در شبکه ایران اینترنشنال، محمدحسین آقاسی وکیل استاد شجریان ضمن ابراز بی‌اطلاعی خود و خانواده استاد شجریان بیان کرد: «اگر چه استاد شجریان دیدگاه‌های سیاسی خودشان را داشتند اما برای من انجام چنین کاری توسط ایشان دور از انتظار و غیرقابل باور است.»

همچنین دکتر میلانی گفت: «اصراری ندارم که همه قبول کنند این متن را استاد شجریان به من داده و مدرک قطعی و محکم برای اثبات این ادعا هم ندارم.»

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *