تبادل استاد بین دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک دانشگاه اسپانیایی

 

​معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران فراخوان تبادل استاد با دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا (Santiago de Compostela) اسپانیا برای تدریس را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام این معاونت و با توجه به همکاری‌های گذشته دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه Santiago de Compostela در پروژه‌های تبادل دانشجو و استاد برنامه اراسموس پلاس و پیرو قرارداد تبادل دانشجو و استاد میان این دو مجموعه، امکان تدریس اساتید واجد شرایط دانشگاه به مدت یک هفته در این دانشگاه اسپانیایی با حمایت مالی اتحادیه اروپا فراهم شده است.

اساتید و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه برای ثبت‌نام لازم است مدارک مورد نیاز (تصویر پاسپورت، رزومه، قرارداد تبادل اساتید، گواهی اشتغال به کار، نامه پذیرش صادر شده توسط یکی از اساتید USC) را در سامانه آن دانشگاه بارگذاری کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان فوق یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است و پس از پایان مهلت، مدارک بررسی و فرد منتخب در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ خرداد ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متقاضیان برای دریافت نامه پذیرش می‌توانند از طریق لینک با اساتید مربوط به حوزه تخصصی خود در دانشگاه USC ارتباط برقرار کنند.

همچنین اطلاعات تکمیلی در این زمینه در لینک قابل دسترس است و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت بین‌الملل دانشکده مرتبط و یا معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران تماس حاصل کنند. همچنین به دلیل پاندمی کرونا، امکان برگزاری کلاس به‌صورت مجازی بدون نیاز به سفر نیز میسر شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *