پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران توصیه عجیب یک فعال اصولگرا به مجلس یازدهم!

فعال رسانه‌ای اصولگرا بیان کرد که مجلس برای تخلیه روحی خود اقداماتی انجام می‌دهد که فرافکنی کند اما متاسفانه یا خوشبختانه تاثیری نخواهد داشت و وی پیشنهاد عجیبی هم در این رابطه به نمایندگان داد!

توصیه عجیب یک فعال اصولگرا به مجلس یازدهم!

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به انتقادات برخی نمایندگان مجلس درباره لغو نشست روز سه شنبه سران قوا، با بیان اینکه برخی برای تخلیه روحی خود در پی فرافکنی هستند، گفت: وقتی نماینده‌ای که تعداد آرای او به ۲۰ هزار هم نمی‌رسد به دولت توهین می‌کند، نشان دهنده بی‌اعتباری آن فرد است.

«محمد مهاجری» روز سه شنبه درباره لغو نشست سران قوا و واکنش برخی از نمایندگان به این موضوع،  گفت: توهین بعضی نمایندگان مجلس به مقامات اجرایی صرفنظر از اینکه به لحاظ اخلاقی کار زشتی است، ولی کاملا قابل فهم است. مجلسی که الان در فضای مجازی با هشتگ‌هایی مثل دناپلاس و لاکچری مورد انتقاد مردم است برای رهایی خود از زیر بار فشار روانی جامعه و مردم، عصبی شده است و برای تخلیه روحی خود اقداماتی انجام می‌دهد که فرافکنی کند اما متاسفانه یا خوشبختانه تاثیری نخواهد داشت.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا ادامه داد: حفظ جان مسوولان عالیرتبه کشور حتما مهم و لازم است. اگر اهمیت نداشت مقامات امنیتی کشور برای حفاظت فیزیکی آنها تمهیدات جدی نمی‌اندیشیدند. حالا اگر مقام بلندپایه ای با رفتارهای بی محابا، به فکر جان خود نباشد حتما دارد کار پوپولیستی می‌کند. اگر فلان مسوول می‌خواهد واقعا به اثبات برساند حفظ جانش اهمیت ندارد، محافظان نسبتا پرشمار خودش را مرخص کند. چرا این کار را نمی‌کند؟

وی یادآور شد: معتقدم انتقادهایی هم به شخص رییس جمهوری و عملکرد او و دولتش وارد است. وقتی نماینده‌ای که تعداد آرای او ۴ رقمی است و به ۲۰ هزار هم نمی‌رسد به دولت توهین می‌کند، نشان دهنده بی‌اعتباری آن فرد توهین کننده است.

مهاجری تاکید کرد: اگر بخواهم توصیه ای به مجلس داشته باشم این است که حجم این توهین‌ها را افزایش دهند چون با سرعت بیشتری به قهقرا می‌روند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *