پیام خانم هایده شهیدی و غلامرضا احمدی در سوگ زنده یاد استاد محمد حسین میلانی همشهری عزیز مقیم تهران

((بازگشت همه به سوی اوست ))

استاد دانا و بزرگوار آقای  محمدحسین میلانی صبح روز ۱۴۰۰/۵/۲۴ چشم از جهان فرو بست.وی  بازنشسته آموزش و پرورش و زمانی خبرنگار روزنامه کیهان  در سالهای ده سی در تربت حیدریه بود که در طول فعالیتش شمارگان فروش  و اشتراک آنرا به۴۰۰افزایش داد . این امر  موجب گسترش سطح آگاهی همشهریان  وجهش فرهنگی ، اجتماعی  درمنطقه شهرستان تربت حیدریه گردید . زنده یاد میلانی با روحیه قوی و پشتکاری فوق العاده تا آخرین روزهای زندگی همچنان پویا و سرزنده دست از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خودبرنداشت .

استادانسانی  مردمی و  مهربان بود که با فروتنی سخن می‌گفت و به دیگران خیلی احترام  می‌گذاشت. با اینکه سال ها از بازنشستگی ایشان می گذشت ولی تعلق خاطر عمیقی نسبت به کلیه فرهنگیان خاصه  معلمین همشهری  داشت و پیگیرانه مسائل آموزشی و صنفی آنان را دنبال می کرد .و ی رابطه محکمی با انجمن صنفی معلمین در تربت حیدریه داشت  و با تمام  توان  از آن حمایت می کرد. استاد میلانی  همیشه به اعضای فعال انجمن صنفی فرهنگیان انرژی میدادکه موجب  اعتماد به نفس و مشوق همگی میگردید. ایشان برای کمک های معنوی و مادی به انجمن از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کرد و با برقراری یک رابطه ی تعاملی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نقش حامی و متعادل کننده ارتباط انجمن صنفی فرهنگیان با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان را داشت.

او با رفتار پدرانه و متواضعانه خود، محبت معلمان شهرستان را به خود جلب کرده و معلمین همواره از وجود ایشان در جلسات انجمن صنفی بسیار خشنود میشدند. عشق ما به این معلم بزرگوار پایانی ندارد و با وجود اینکه از میان ما رفته است یاد و خاطره ایشان همچنان در دل های ما معلمین تربت حیدریه ماندگار است. ضایعه درگذشت این معلم بزرگوار را به خانواده محترمشان ،جامعه فرهنگیان تربت حیدریه  و جامعه تربتیهای مقیم تهران تسلیت عرض می نماییم.

همکاران  فرهنگی  بازنشسته تربت حیدریه هایده شهیدی- غلامرضا احمدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *