گلوبال ریسرچ گزارش داد/ واکسن‌های قاتل اسرائیل: ابتلای هزاران نفر به کرونا پس از تزریق واکسن‌های فایزر و آسترازنکا

کرونا در اسرائیل

دولت رژیم صهیونیستی اخیراً تأیید کرده که ۵۰ درصد افراد مبتلا به کرونا، واکسیناسیون کامل داشته‌اند و ۲ مرحله واکسن خود را پیش از ابتلا تزریق کرده بودند.

سرویس جهان مشرق – گلوبال ریسرچ در گزارشی نوشت: دولت رژیم صهیونیستی اخیراً تأیید کرده که ۵۰ درصد افراد مبتلا به کرونا، واکسیناسیون کامل داشته‌اند و ۲ مرحله واکسن خود را پیش از ابتلا تزریق کرده بودند. این شرایط نشان می‌دهد که واکسن فایزر ام‌آران‌ای (mRNA) نه تنها منجر به مرگ و ابتلا به کرونا شده، بلکه این واکسن باعث افزایش تعداد موارد مثبت کووید نیز شده است. به علاوه، گزارش‌ها تأیید کرده‌اند که افراد واکسن زده، عامل گسترش ویروس به افرادی که واکسن ام‌آران‌ای را تزریق نکرده‌اند، هستند.

ابتلای هزاران نفر به کرونا پس از ۲ مرحله واکسیناسیون

بر اساس اعلام پایگاه اخبار ملی اسراییل برنامه دولت اسرائیل برای واکسیناسیون (که هم‌اکنون بر روی نوجوانان متمرکز شده است) در آستانه تکمیل است و بر اساس آمار منتشر شده مقامات دولتی، نیمی از افراد مبتلا به کرونا در هفته‌های اخیر، دو مرحله واکسیناسیون خود را انجام داده‌اند.

دکتر شارون الری پریس، مدیر خدمات ملی سلامت در روز ۲۳ ژوئن در یک نشست رسانه‌ای این آمار نگران‌کننده را اعلام کرد. بر اساس داده‌های وی، از ۸۹۱ مورد بیماران قطعی مبتلا به کرونا در ماه گذشته میلادی، نیمی از آنها هر دو نوبت واکسن فایزر ام‌آران‌ای را دریافت کرده بودند.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، در ماه‌های پس از واکسیناسیون ۶۷۶۵ نفر که هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده بودند، به ویروس کرونا مبتلا شدند. ردیابی اپیدمیولوژیک نشان می‌دهد که ۳۱۳۳ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ از طریق افراد واکسن زده به این بیماری مبتلا شده‌اند.

با وجود این یافته‌ها، دولت جدید اسراییل به نخست‌وزیری نفتالی بنت که جایگزین نتانیاهو شده است، از تعهد خود به واکسیناسیون کامل (دو نوبت) به عنوان ابزاری برای مقابله با ویروس قاتل خبر داده است.

واکسن‌های قاتل مُدرنا، فایزر و آسترازنکا

گلوبال ریسرچ می‌گوید واکسن قاتل که به مرگ‌ها و ابتلاهای بی‌شماری منجر شده، در اسرائیل به عنوان راه‌حل معرفی شده است.

دولت اسرائیل در واکنش به افزایش مجدد مبتلایان به کرونا، در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی یک برنامه اطلاع‌رسانی برای تشویق به واکسیناسیون و تبیین اهمیت قرنطینه آغاز کرده است. آغاز استفاده مجدد از ماسک نیز توصیه شده است.

آمار مرگ‌ومیر و مبتلایان به کرونا در اسراییل مربوط به واکسن ام‌آران‌ای فایزر بیونتک در دسترس نیست، اما داده‌های رسمی اتحادیه اروپا در مورد واکنش‌های ناخواسته دارویی تأیید می‌کند که ام‌آران‌ای آزمایشی، یک واکسن قاتل بوده است. ۱۵۴۷۲ فوتی و یک ونیم میلیون مبتلا (۵۰ درصد موارد جدی بوده است) ناشی از تزریق واکسن‌های ام‌آران‌ای (فایزر، مودرنا و آسترازنکا) گزارش شده است.

این گزارش در پایان می‌نویسد: داده‌های اتحادیه اروپا در مورد واکسن فایزر (که در اسراییل تزریق می‌شود) بدین ترتیب است: ۷۴۲۰ مورد فوتی و ۵۶۰۲۵۶ نفر آسیب‌دیده ناشی از تزریق واکسن‌ها تا ۱۹ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *