محمود شالویی در منزل هنرمند فقید اعلام کرد پیگیری برای راه اندازی موزه ایران درودی

پیگیری برای راه اندازی موزه ایران درودی

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه شب ۱۰ آبان ماه با حضور در منزل زنده یاد ایران درودی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره بانوی نقاش ایران، با خانواده و هیات امنای بنیاد درودی گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی، نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و احسان آقایی، رییس موزه هنرهای معاصر تهران دوشنبه شب با حضور در منزل ایران درودی یاد این هنرمند را گرامی داشتند.
شالویی اظهار کرد: ایران درودی هنرمند و نقاش و انسان صمیمی و مهربانی بود که همیشه قلبش برای این مرز و بوم می تپید و سرزمین مادری خود را بر همه جای دنیا ترجیح می داد و از همین روست که یاد او در دل ها ماندگار است.
شالویی گفت: سال های طولانی بود که از نزدیک ایشان را می شناختم و همیشه در دیدارهایی که با او داشتم از علاقه این هنرمند به هنری که ایران اسلامی را در جهان معرفی کند، یاد می کرد و برای آموزش نقاشی به جوانان تعصب بسیار داشت.
سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد با پیگیری برای راه اندازی موزه ایران درودی و همکاری و تعامل نهادهای مرتبط آرزوی این زنده یاد برای تاسیس موزه ای برای آثار این هنرمند و آموزش هنر به جوانان علاقه مند به نتیجه برسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *