افتتاح اولین تشکل فرهنگی اجتماعی بانوان تربت جام:با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی اولین تشکل فرهنگی اجتماعی بانوان شهرستان تربت جام بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد

افتتاح اولین تشکل فرهنگی اجتماعی بانوان تربت جام

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیده طاهره طهماسبی در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی و اجتماعی امیدآوران زام جام گفت: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بانوان یکی از مسایل مهم روز جامعه است و خلا کانون های فرهنگی اجتماعی در شهرستان ها احساس می شود و ایجاد این تشکل ها می تواند بازویی برای دولت باشد.

فرماندار تربت جام گفت: این کانون ها هر چه بیشتر شود آسیب های اجتماعی کاهش می یابد و بانوان ما ظرفیت های بالایی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و هنری دارند.

مرتضی حمیدی افزود: در جامعه امروزی بخاطر گرفتارهای موجود خانواده ها فرصت کافی برای آموزش مسائل مختلف را ندارند و این کانون ها می تواند این جای خالی را پر کند و ما هم از سازمان های مردم نهاد حمایت می کنیم و این اتفاق خوبی در شهرستان است.

مدیر عامل کانون فرهنگی و اجتماعی امید آوران زام جام در حاشیه این مراسم گفت: این کانون در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است اما تاکنون به علت مشکلات مختلف فعالیت رسمی نداشته است و در آذرماه امسال با برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هئیت رئیسه جدید و افتتاحیه کانون فعالیت رسمی خود را در زمینه توانمندی بانوان شهرستان و مشارکت در امور اجتماعی آغاز کرده است.

عاطفه خدمتگزار احمدی افزود: برخی از اهداف ما در کانون امیدآوران زام جام حمایت از زنان تربت جام و توانمندی آنان علی الخصوص زنان سرپرست خانوار و همچنین تلاش جهت ارتقاء سطح آگاهی، بینش و مشارکت اجتماعی آنان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *