برپایی جشنواره «از روز آب تا نوروز آب» در دانشگاه تهران

سومین دوره جشنواره «از روز آب تا نوروز آب» از ۱۳اسفند ماه ۱۴۰۰تا دوم فروردین ماه ۱۴۰۱یعنی در بازه زمانی بین روز ملی آب تا روز جهانی آب، توسط کرسی یونسکو درمحل بازیافت آب دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین صراف‌زاده، رئیس کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بحرانی کشور در حوزه آب و محیط‌زیست و لزوم اهتمام جدی و همگانی به این موضوع؛ سلسله برنامه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری با مضامین آب و محیط زیست و در قالب سومین جشنواره «از روز آب تا نوروز آب» اجرا می‌شود. ‌وی در این باره توضیح داد: آیین افتتاحیه این جشنواره در روز ۱۳اسفند ماه و مصادف با روز ملی آب در کوهرنگ و در قالب همایش «کوهرنگ مادر آب» در شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن دانشکده‌ها به عنوان دیگر برنامه روز افتتاحیه این جشنواره در سطح دانشگاه تهران یاد کرد که در آن پادکست ویژه جشنواره آب پخش خواهد شد.

گفتنی است افتتاح نمایشگاه مجازی دائمی جشنواره که در آن برنامه‌هایی به‌صورت مجازی و رونمایی از سالن‌های انجمن‌های علمی و شرکت‌های صنعتی به نمایش درمی‌آید، از طریق نشانی اینترنتی‌ ucwr.ut.ac.ir و صفحه اینستاگرامی unesco_waterfestival قابل دسترسی است.

دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ روزنامه اطلاعات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *