داریوش مهرجویی: «لامینور» عید فطر اکران می‌شود/ اطلاعات اشتباه به من داده بودند

تهران- ایرنا- داریوش مهرجویی، از نمایش فیلم «لامینور» در عید فطر خبر داد و گفت: عصبانیت پیشین من به خاطر اطلاعات نادرستی بود که به من داده بودند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، در روزهای اخیر در پی اکران نشدن فیلم لامینور در نمایش نوروزی، داریوش مهرجویی، کارگردان پیشکسوتِ سینمای ایران، در پیامی ویدئویی، پروانه نمایش فیلم را نشان داد و به این موضوع اعتراض کرد. پس از آن سازمان سینمایی با اعلام این که این پروانه نمایش، اعتبار زمانی خود را از دست داده است، آن را تمدید کرد.

پس از این ماجرا، مهرجویی با انتشار ویدیویی تازه، از اهالی سینما برای حمایت از خود تشکر کرد و از اکران فیلم لامینور در عید فطر سال آینده خبر داد.

وی در این ویدئو گفت: اهالی سینما حسابی پشتیبان من بودند، اصلا انتظار چنین حمایتی را نداشتم. با توجه به این‌که پروانه نمایش این فیلم صادر شده است، ان‌شالله در عید فطر شاهد نمایش این فیلم هستیم و امیدوارم از فیلم خوش‌تان بیاید.

این کارگردان درباره عصبانیتش در ویدئو قبلی که منتشر کرده بود، توضیح داد: به من اطلاعات غلط دادند و کمی غصه‌دار شدم، این، یک سوءتفاهم بود که خوشبختانه رفع شد. الان خیلی خوشحالم، همه‌تان را می‌بوسم و عاشقتان هستم.

لامینور، در سال ۱۳۹۸ ساخته شده که در آن بازیگرانی از جمله علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری، بیتا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، بهناز جعفری، کاوه آفاق، امرالله صابری و رضا داودنژاد نقش آفرینی کرده‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *