سیلاب ،جاده هراز را بست

سیلاب ،جاده هراز را بست

ساری – ایرنا – رییس پلیس راه استان مازندران گفت : بدلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب به همراه گل و لای در جاده هراز از بامداد امروز این جاده مسدود شده است و تردد برای خودروها در این مسیر امکانپذیر نیست .

سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : براثر بارندگی بامداد امروز پنجشنبه و وقوع سیلاب رانش کوه در مسیرهایی از جاده هراز رخ داد که گل و لای ناشی از این سیلاب به همراه رانش کوه سبب شد تا از ساعت حدود چهار امروز مسیر بسته شود .

وی ادامه داد : با بسته شدن مسیر جاده هراز در محدوده پلیس راه لاریجان آمل و تونل وانا خودروها در این محور متوقف شدند ،هم اکنون تیم های راهداری مازندران مشغول پاکسازی  مسیر هستند و پیش بینی می شود از بعداز ظهر امروز این مسیر بازگشایی شود.

وی گفت : با توجه به مسدود بودن جاده هراز ترافیک در دیگر جاده های مازندران از جمله کندوان و سوادکوه سنگین است و به رانندگان توصیه می شود از عجله وشتاب برای رسیدن به مقصد پرهیز کنند و در طول مسیر با پلیس راه همراهی لازم را داشته باشند .

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *