احداث جاده اختصاصی به راه‌آهن مطالبه مردم تربت‌حیدریه است،اکنون مسافران برای سوار شدن به قطار باید ۱۲ کیلومتر راه را بپیمایند و حال آنکه با اجرای پروژه اصلاح مسیر، این میزان به چهار کیلومتر کاهش خواهد یافت.

احداث جاده اختصاصی به راه‌آهن مطالبه مردم تربت‌حیدریه است

تربت‌حیدریه- ایرنا – رییس کمیسیون عمران شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: کوتاه شدن مسیر رسیدن به ایستگاه راه‌آهن یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه‌های شهروندان تربت حیدریه می‌باشد که شورای شهر پیگیر این موضوع در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید خوش‌طینت روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح عملکرد کمیسیون عمران شورای شهر تربت‌حیدریه افزود: اگرچه این پروژه از حوزه محدوده شهری خارج است اما با این حال پیگیر مباحث رفاهی شهروندان هستیم، چنانچه دستگاه‌های متولی نیز پای کار حاضر شوند، شهرداری هم در حد توان خود همکاری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: اهمیت احداث راه جدید منتهی به ایستگاه راه‌آهن زمانی برای مسوولان این خطه بیشتر مشخص می‌شود که بدانند اکنون مسافران برای سوار شدن به قطار باید ۱۲ کیلومتر راه را بپیمایند و حال آنکه با اجرای پروژه اصلاح مسیر، این میزان به چهار کیلومتر کاهش خواهد یافت.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تربت‌حیدریه با اشاره به اقدامات کمیسیون عمران شورای شهر اظهار کرد: در سال‌جاری ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت از محل قیر رایگان دولت و همچنین از طریق منابع داخلی شهرداری انجام و بدین ترتیب کلیه تعهدات معوقه مربوط به سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ تمام و تعهدات مرتبط با امسال نیز به روز شد.

احداث جاده اختصاصی به راه‌آهن مطالبه مردم تربت‌حیدریه است

خوش‌طینت افزود: اجرای جدول‌گذاری به میزان ۳۵هزار متر، آغاز طرح بهسازی و مناسب سازی پیاده‌روها به مساحت ۱۲هزار مترمربع، اجرای زیباسازی بلوارهای سطح شهر به مساحت ۱۵هزار مترمربع، احداث المان میدان مرکزی، تکمیل پروژه مزار شهدای گمنام باغملی، پروژه بزرگ جمع‌آوری آبهای سطحی، اجرای مسیر دوچرخه‌سواری بانوان واقع در بوستان پیشکوه، اجرای پارکهای مختلف، فعال شدن پروژه کمربند سبز، تصویب طرح تفصیلی کوی صدف بعد سالها بلاتکلیفی و تصویب طرح تفصیلی بافت زعفرانیه از دیگر اقدامات کمیسیون شورای اسلامی تربت حیدریه در سالجاری بوده است.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تربت‌حیدریه در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام و در حال پیگیری اشاره و اظهار کرد: روکش آسفالت تعدادی از خیابان‌های اصلی، تعریض و دوبانده شدن ورودی‌های شهر از سمت گناباد و رشتخوار و انجام مطالعات تعدادی از پل‌های سطح شهر برای تعریض و احداث از جمله این برنامه‌ها است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *