خاخام یهودی: تنها راه برقراری صلح در جهان سرنگونی رژیم اسرائیل است

خاخام یهودی: تنها راه برقراری صلح در جهان سرنگونی رژیم اسرائیل است

لندن – ایرنا – «الهنان بک» عضو جنبش ضد اسرائیلی «ناتوری کارتا»، رژیم صهیونیستی را گروهی محارب علیه دستورات الهی نامید و تصریح کرد که تنها راه برقراری صلح در جهان سرنگونی رژیم اسرائیل است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این خاخام یهودی با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی گفت: خداوند متعال یهودیان را تبعید کرد تا سرزمین مقدس را به زور تصاحب نکنند، اما صهیونیست‌ها از امر خدا سرکشی کردند.

وی افزود: صهیونیسم از هر لحاظ با انسانیت در تضاد است، آن‌ها با کشتار فلسطینیان سرزمین‌شان را غصب کردند و هر روز مرتکب جنایات می‌شوند.

«بک‌» با تاکید بر اینکه «ما از راه حل تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل حمایت نمی‌کنیم» خاطر نشان کرد: اقدام صهیونیست‌ها مانند این است که کسی خانه‌ای را غصب و ادعا کند که از طریق تقسیم آن، به دنبال صلح است. اما کدام صلح؟ اگر خواهان صلح هستید باید از خانه بیرون بروید.

این خاخام یهودی ادامه داد: در مورد فلسطین هم وضع همین است. فلسطین باید بطور کامل آزاد شود تا مسلمانان، مسیحیان و یهودیان بتوانند در صلح و آرامش زندگی کنند.

«بک» با بیان اینکه صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند که باید از یهودیان در برابر یهودی‌ستیزی محافظت شود تا هولوکاست دیگری رخ ندهد افزود: اما واقعیت چیز دیگری است و این صهیونیسم است که باعث تشدید یهودستیزی در جهان شده و جان پیروان حضرت موسی (ع) را به‌ مخاطره انداخته‌ است.

وی تصریح کرد: تنها راه برقراری صلح در جهان پایان رژیم اسرائیل است و ما امیدواریم و از خداوند متعال مسئلت داریم که این امر هرچه سریعتر محقق شود تا بتوانیم در فلسطین کنار هم، در صلح و آرامش زندگی کنیم.

او همچنین تاکید کرد: من به‌عنوان یک خاخام یهودی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را که هر سال در لندن برگزار می‌شود بسیار مهم می‌دانم.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس قرار است ۱۶ آوریل در لندن برگزار شود. طبق برنامه اعلام شده شرکت کنندگان پس از تجمع مقابل ساختمان وزارت کشور انگلیس به سمت دفتر نخست وزیری راهپیمایی خواهند کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *