آقای محصولی! آخر آدم وقتی صداوسیما و خبرگزاری با بودجه‌های کلان در اختیار دارد سایت اختصاصی می‌خواهد چه کار؟!

آقای محصولی! آخر آدم وقتی صداوسیما و خبرگزاری با بودجه‌های کلان در اختیار دارد سایت اختصاصی می‌خواهد چه کار؟!

عصرایران در یادداشتی به ادعای صادق محصولی درباره رسانه نداشتن جبهه پایداری اشاره کرده و نوشته است؛ ندارد، چون جبهه پایداری صدا و سیما را دارد. تازه اگر از چند خبرگزاری و همه هم با بودجه‌های غیر خصوصی صرف نظر کنیم!

جناب صادق محصولی دبیر کل محترم جبهه پایداری در مصاحبه مفصل خود با یک خبرگزاری گفته است:

«بعد از برگزاری باشکوه مجمع اخیر جبهه پایداری، در طول یک هفته بیش از ۴۰ مقاله و مطلب در تخریب جبهه پایداری توسط جریان غربگرا تولید و توسط بیش از بیست روزنامه زنجیره‌ای و ده‌ها سایت و سامانه و وبگاه بازنشر و تکثیر شد؛ و این شکل از پروپاگاندای تبلیغاتی نشان دهنده به درد آمدن جریان غرب‌گرا از حضور در صحنه نیروهای انقلابی است.

صادق محصولی: احمدی‌نژاد، جنم داشت / تغییرات او از یک روز خاص شروع نشده / خدماتش را نادیده نگیریم!

اگر این جریان مایل به شفاف سازی هستند اعلام کنند هزینه‌های کلان این روزنامه‌ها و سایت‌ها را از کجا تامین می‌کنند. چرا جبهه پایداری مشابه این جریان ها، این همه روزنامه و هفته نامه و … که هیچ، حتی یک روزنامه هم ندارد. جواب روشن است. چون در این کثافت کاری بده بستان‌ها و معاملات سیاسی و رانتی وارد نمی‌شود.»

هر چند ایشان خود پرسیده و خود هم جواب داده اما این حقیر برای پرسش ایشان که چرا جبهه پایداری روزنامه و سایت ندارد پاسخ دیگری دارم. ندارد، چون جبهه پایداری صدا و سیما را دارد. تازه اگر از چند خبرگزاری و همه هم با بودجه‌های غیر خصوصی صرف نظر کنیم! شاید هم ندارد چون نویسنده و روزنامه‌نگار حرفه‌ای به تعداد کافی ندارد یا در رسانه‌های در اختیار گرفته شده از ۱۴۰۰ مشغول‌اند یا ترجیح می‌دهند با صدا و سیما همکاری کنند تا هم به جبهه پایداری خدمت کرده باشند و هم به لحاظ مادی موجه‌تر و تامین‌تر باشد.

تکلیف روزنامه ها و نشریات کاغذی روشن است. دکه های مطبوعات در حال فروش تنقلات و مایعات و دخانیات‌اند. آخر آدم وقتی صدا و سیما و خبرگزاری با بودجه‌های کلان در اختیار دارد سایت اختصاصی می‌خواهد چه کار؟!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *