پرداخت ۴۰ میلیارد ریال به انجمن سینمای جوانان تربت‌حیدریه مصوب شد. همچنین زمین توسط علی ابراهیمی ده پائین به انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه اهدا و سند آن هم در روز های گذشته به این انجمن منتقل گردیده است .

تربت حیدریه – ایرنا – کلنگ احداث ساختمان انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه در زمین اهدائی یک خیر به مساحت ۲۵۰ متر مربع به زمین زده شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تربت حیدریه عصر یکشنبه در آیین کلنگ زنی این مرکز فرهنگی و گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زمین توسط علی ابراهیمی ده پائین به انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه اهدا و سند آن هم در روز های گذشته به این انجمن منتقل شد.

مهدی زاهدی ادامه داد: با پیگیری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تربت حیدریه ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت ساختمان تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: نقشه های ساختمانی در سه طبقه شامل سینمای اختصاصی، نگارخانه، اداری و آموزشی و اقامتی توسط مهندسان جوان تربت حیدریه تهیه شده است.

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال به انجمن سینمای جوانان تربت‌حیدریه مصوب شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- سرپرست انجمن سینمای جوانان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: انجمن سینمای جوانان کشور پرداخت مبلغ ۴۰ میلیارد ریال را برای احداث ساختمان این انجمن در شهرستان به تصویب رساند.

عباس باقریان روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حمایت مالی با پیگیری‌ انجمن، حمایت و پشتیبانی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و همچنین پیگیری جعفریان رییس سابق انجمن در تربت‌حیدریه محقق شد.

وی ادامه داد: به تازگی آقایان کریمی معاون اداری مالی و داوودی مدیر املاک و مهندسی انجمن سینمای جوانان ایران ضمن سفر به این شهرستان و بازدید از زمین انجمن، مبلغ یاد شده را برای ساخت دفتر جدید مصوب کردند.

باقریان در پیوند با چگونگی تامین مبلغ یاد شده اظهار کرد: انجمن سینمای جوانان ایران ساختمانی در محله گیشای تهران دارد و قرار شده بعد از فروش آن، مبلغ حاصل را به دفتر انجمن سینمای جوانان تربت‌حیدریه اختصاص دهند.

سرپرست انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه گفت: پیش‌تر انجمن سینمای جوانان این شهرستان در یک فضای ۵۰ مترمربعی دایر بود که در دولت سیزدهم به ۲ فضای بزرگ اما در عین حال استیجاری ارتقا یافت.

به گفته باقریان انجمن سینمای جوانان تربت‌حیدریه از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون دارای ۴۰۰ عضو فعال است.

تربت حیدریه در فاصله ۱۵۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *