قدر دانی از توران میرهادی در کنگره بین‌المللی خدمات حمایتی محک

 

اولین کنگره بین‌المللی و سومین کنگره ملی خدمات حمایتی (مددکاری اجتماعی-روانشناسی) و سازمان‌های مردم‌نهاد ۷ و ۸ آبان ۱۳۹۴ در مؤسسه خیریه محک با حضور مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد، مددکاران اجتماعی و روانشناسان فعال در سازمان‌های مردم‌نهاد و بخش‌های تخصصی خون و آنکولوژی بیمارستان‌ها، پزشکان، متخصصان، استادان ، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه خدمات حمایتی برگزار شد.

یکی از سخنرانانی که محک مشتاق بود میزبانِ فرهیختگی و دانش و تجربیاتش در کنگره بین‌المللی خدمات حمایتی خود باشد استاد توران میرهادی است. اگرچه این استاد ادبیات کودکان، نویسنده و متخصص آموزش و پرورش که یکی از شخصیت‌های برجسته فرهنگی عصر حاضر ایران‌زمین است، به دلیل کسالت در این کنگره حضور نیافت، محک یکی از ارزشمندترین داشته‌های خود که تابلو نقاشی کودکان است را به پاس خدمات ارزشمند ایشان به فرزندان این آب و خاک، به نماینده ایشان سرکار خانم نوش‌آفرین انصاری تقدیم کرد.

توران میرهادی فعالیت‌های ارزشمندی در گستره آموزش و پرورش، فرهنگ کودکی و ادبیات کودکان انجام داده که محک به عنوان سازمانی که همواره به کیفیت زندگی کودکان توجه ویژه دارد، قدردان این بانوی فرهیخته است.

نوش‌آفرین انصاری استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی و دبیر شورای کتاب کودک که به نمایندگی از توران میرهادی در این برنامه حضور داشت گفت: من به نمایندگی از یکی از زنان بزرگ عصر ما در محک حضور دارم و خرسندم که در برابر مردان و زنان بزرگی ایستاده‌ام که دغدغه هم‌نوعانشان را دارند و در برابر این اندیشه ادای احترام می‌کنم. توران میرهادی در زندگی ۸۸ ساله خود غم‌ها و مشکلات بسیاری را بردبارانه پشت سر گذاشته و باور دارد که بر غم‌های بزرگ با انجام کارهای بزرگ می‌توان غلبه کرد. اینگونه انسان‌های که در سختی به ساختن و بالیدن خود و جامعه می‌اندیشند شایسته احترام‌اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *