دبیرکل حزب ندای ایرانیان حمله به موسوی لاری٬ مدل حکمرانی تندروهاست


دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفتید  نگران نفوذ داعشیسم در کشور باشیم و تلاش کنیم چهره‌های تندرو که تلاش دارند سیمای جمهوری اسلامی را شبیه داعش تصویر کنند به حاشیه رانده شوند

مجید فراهانی در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ با اشاره به اتفاقات ورامین و حمله به حجت‌الاسلام موسوی‌لاری اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایطی که بر اساس منویات رهبری همه دلسوزان نظام برای آماده‌سازی همه سلایق تلاش می‌کنند٬ ضمانت حضور همه مردم پای صندوق‌های رای فراهم کنند عده‌ای قانون‌گریز با حمله به وزیر کشور اصلاحات در ورامین تصویری به وجود آورده بودند که به هیچ عنوان برای مردم ایران قابل دفاع نیست.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان با انتقاد از اینکه برنامه‌ای که با موافقت نهادهای قانونی برگزار شود و مجوز سخنرانی از سوی شورای تامین استان شود مورد حمله قرار گرفت٬ بیان داشت: طبیعتا این برخورد‌ها مقابل هر فرد و جناحی باشد محکوم است و وقتی مقابل سخنرانی یک شخصیت قانونی کشور چنین برخورد فیزیکی خشن انجام می‌شود٬ باید دید چه تصویری در اذهان مردم و جلوه جهانی تصویر می‌شود.

وی با اشاره به صحبت‌های شهید مطهری که گفته بود در جمهوری اسلامی مارکسیست‌ها هم باید کرسی تدریس داشته باشند٬ تاکید کرد: متاسفانه روند برخورد‌ها به جایی رسیده است که امروز یکی از یاران امام در یک برنامه مجوزدار کتک می‌خورد.

فراهانی تاکید کرد: به‌‌ همان اندازه که نگران نفوذ غرب در کشور هستیم٬ باید نگران نفوذ داعشیسم در کشور باشیم و تلاش کنیم چهره‌های تندرو که تلاش دارند سیمای نظام را شبیه داعش تصویر کنند٬ به حاشیه رانده شوند. لذا برخورد قانونی و متناسب با چنین جرمی می‌تواند از تکرار آن جلوگیری کند و میزان‌الحراره‌ای باشد که فضای انتخاباتی تا چه اندازه برای مردم فراهم شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در تصاویر مشخص است یکی از نمایندگان فعلی مجلس در این برنامه بوده که این امر جای نگرانی دارد که همفکران این نماینده در چهار سال گذشته برای چه شرایطی همت می‌گماردند.

فراهانی با اشاره به اینکه اتفاقات روز پنج شنبه ورامین تصویر مدل اداره کشور توسط نمایندگان و همفکران این نماینده برای اداره کشور بوده‌است٬ تصریح کرد: جریانی که هشت سال گذشته در مجلس حضور داشته امروز یکی از تصویرهای سمبلیک مدیریت آنان اتفاق ورامین است و استنباط من این نیست که این رفتار‌ها مستقل از رفتارهای گذشته ارزیابی شود٬ بلکه ادامه مدل حکمرانی تندروها و همفکران این نماینده است

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *