پیرموذن: ۸۰ درصد نمایندگان مجلس نهم در مجلس دهم جایی ندارند

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت:‌ 80 درصد نمایندگان مجلس نهم در مجلس دهم جایی ندارند و در خانه‌های خود می‌خوابند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن در نشست بررسی آخرین وضعیت منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل در اتاق بازرگانی این استان ضمن محکوم کردن اعدام آیت‌الله شیخ نمر، افزود: جریان حمله به سفارت عربستان در ایران امری پسندیده نبود و دولت مصمم است افراد خودسر را هر چه سریع‌تر جمع‌آوری کند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سطح کشور نیز سمت و سوی قانون و حمایت‌های قانونی چندانی به نفع سرمایه‌گذار وجود ندارد در عین حال اشتغال را دغدغه اصلی همه مسوولان دانست و خاطرنشان کرد: بنده به شخصه پای سرمایه‌گذار را از همه جای دنیا به جز رژیم صهیونیستی می‌بوسم و به استان اردبیل دعوت می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه مدیریت درست، ضعیف‌ترین کشور را قوی‌ترین کشور می‌کند، تاکید کرد: هم‌اکنون لشکر عظیم بیکاران در کشور وجود دارد، که اگر دولت سابق مدیریت درستی داشت، اکنون شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

 

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی وضعیت مالی دولت را بسیار اسفبار و دولت تدبیر و امید را وارث بدهکاری‌های دولت سابق دانست و گفت: متاسفانه قسمتی از درآمد کشور که از نفت است با توجه به اینکه قیمت نفت بدلیل سیاست‌های خصمانه کشور وهابی عربستان کاهش یافته است کم شده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی اردبیل از ابتدا اشتباه بود، افزود: این پروژه صرفا بر مبنای سفر استانی رئیس‌جمهور سابق در استان کلید خورده است.

 

پیرموذن با اشاره به موضوع منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل، تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت سابق اشتباهات زیادی در کیش داشت و با توجه به اینکه در مناطق آزاد تجاری صنعتی خودگردانی وجود دارد، مخالفت زیادی با تصویب آن شد.

 

 

 

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ۶۸ منطقه ویژه را نیز به لایحه منطقه آزاد اردبیل و مهران اضافه و به صحن ارائه کردند، خاطرنشان کرد: نبود شخص رئیس مجلس نیز در جلسه رای‌گیری به ضرر ما تمام شد و لایحه رای نیاورد، البته این رای نیاوردن هم تفسیر آقای باهنر مبنی بر لازم بودن دو سوم برای تصویب بود.

 

پیرموذن با بیان اینکه هیات‌رئیسه مجلس عنایت کرده و لایحه هشت منطقه آزاد به زودی در صحن مجلس مطرح خواهد شد، افزود: مشکلات کشور تنها با مناطق آزاد تجاری صنعتی قابل حل هستند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *