رد صلاحیت سرلیست اصلاح‌طلبان و تلاش اعتدالگرایان + جدول وضعیت

رد صلاحیت چهره‌های اصلاح‌طلب در بندرعباس، فعالان سیاسی این شهر امید اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برای تغییر در وضعیت حاکمیت اصولگرایان در این شهر به صفر رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ژنرال‌های اصلاح‌طلب بندرعباس همچون رییس ستاد روحانی در هرمزگان، پشت دیوار بی اعتمادی شورای نگهبان ماندند تا حدس برنده ماراتن انتخابات در حاشیه خلیج فارس کمی ساده‌تر شود.

در مرکز استان هرمزگان از چهره‌های اصلاح‌طلب کسی تایید نشده است و احتمال اینکه اصلاح‌طلبان از چهره‌های اعتدالگرا حمایت کنند زیاد است. از اعتدالیون شانس مدیر پیشین آب منطقه‌ای استان هرمزگان بیش از بقیه است.

یک استاد دانشگاه و یکی از مسئولانی که در استانداری دولت روحانی مسئولیت داشت، افرادی هستند که پرچم اصلاحات و اعتدال را به دست گرفته‌اند و منتظر هستند با تایید بعضی چهره‌های جریان‌ساز در یک لیست قدرتمند در انتخابات شرکت کنند.

اوضاع در سایر حوزه‌های انتخابیه استان هرمزگان اما آفتابی‌تر است، در حوزه انتخابیه میناب یک نفر از چهره‌های اصلی جریان اصلاح‌طلب تایید شده است و در این حوزه رقابت بین نامزد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شکل گرفته است.

در حوزه انتخابیه بندرلنگه نیز به صورت سنتی نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالگرا رای بیشتری به خود اختصاص می‌دهند و با وجود رد صلاحیت گزینه‌های اصلی جریان اصلاحات اما نیروهای باقی مانده از موقعیت مناسبی برخوردارند و می‌توان برای آنان شانس پیروزی متصور بود.

بندرعباس 1

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *