افزایش ۲ برابری سهمیه بلیت قطار تربت حیدریه – تهران

تربت حیدریه- ایرنا- مدیر راه آهن تربت حیدریه گفت: با توجه به افزایش استقبال شهروندان، سهمیه بلیت قطار تربت حیدریه به تهران از مسیرهای طبس و خواف ۲ برابر شده و در صورت استقبال و نیاز بیشتر، این سهمیه نیز قابل افزایش است.

محمد خالق نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس توافق صورت گرفته سهمیه بلیت قطار تربت حیدریه – تهران از مسیر طبس به ۱۲۶ و از مسیر خواف به ۱۲۰ صندلی افزایش یافته و این در حالی است که هیچ افزایشی در قیمت بلیت ها صورت نگرفته است.
وی این اقدام را در راستای عدالت در عرضه سهمیه بین راهی بلیت قطار دانست که به صورت شناور در اختیار عموم قرار گرفته، افزود: شهروندان ساکن هر منطقه با توجه به نیاز خود و میزان استقبال از قطار، قادر خواهند بود کل سهمیه شناور را به خود اختصاص داده و بلیت را از مبدا خود تهیه کنند.
اخیرا یکی از شبکه های اجتماعی محلی تربت حیدریه مدعی کاهش سهمیه بلیت قطار تربت حیدریه – تهران و نیز افزایش قیمت بلیت در مسیر مزبور شده بود.
شهروندان تربت حیدریه می توانند از طریق ایستگاه راه آهن این شهرستان به شهرهای مشهد، تهران، خواف، طبس، کرمان، اصفهان، یزد، بندرعباس و شیراز سفر کنند.
از مجموع هزار کیلومتر طول مسیر راه آهن شرق کشور، ۳۵۴ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان تربت حیدریه قرار دارد.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *