فرماندار بردسکن: عده ای دولت را هدف گرفته اند

تربت حیدریه – ایرنا- فرماندار بردسکن گفت: عده ای با هدفمندی و به عمد دولت را مورد حمله قرار داده و قصد دارند دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش ایرنا برات علی نیا سه شنبه در جمع بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: گفت: متاسفانه دولت تدبیر و امید مظلوم است و می طلبد که مدیران در بیان دستاوردهای دولت سکوت و تعلل نکنند.
وی افزود: امروز دولت براساس تدبیر و عقلانیت دریچه نوی به جهان باز کرده و با نگاه عالمانه ای که دارد توانسته در حوزه های مختلف به موفقیت های خوبی دست پیدا کند. 
وی تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی مکلف و موظف هستند خدمات دولت تدبیر و امید را در همه حوزه ها بیان کنند. 
وی از گازرسانی به ۱۵ روستای بخش شهرآباد و انابد بردسکن تا دهه مبارک فجر امسال بااعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار، مرحله چهارم گازرسانی به روستاهای کوهپایه ای شهرستان در سال آینده اجرایی خواهد شد.
فرماندار بردسکن عنوان کرد: امروز می توان این نوید را داد که ۱۰۰ درصد روستاهای بخش مرکزی و شهرآباد بردسکن از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند.
علی نیا در ادامه بحران آب را جدی دانست و بر اجرای طرح های آبیاری نوین در این شهرستان تاکید کرد. 
وی اظهار کرد: با توجه به افت شدید منابع آبی و خشک شدن بیش از ۵۰ درصد از قنات های منطقه، استفاده از شیوه های سنتی آبیاری دیگر جوابگو و اقتصادی نیست. 
فرماندار بردسکن گفت: خوشبختانه دولت در اجرای طرح های آبیاری قطره ای ۸۵درصد تسهیلات را به صورت بلاعوض در اختیار کشاورز قرار می دهد و بهره بردار باید تنها ۱۵ درصد هزینه اجرای طرح را تامین کند. 
وی افزود: از ابتدای سال زراعی جاری میزان بارندگی در بردسکن به ۴ میلی متر نیز نرسیده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد کاهش را نشان می دهد.
علی نیا افزود: بردسکن به لحاظ کاهش بارندگی و خشکسالی در رده سوم شهرستان های استان خراسان رضوی قرار دارد. 
شهرستان ۷۶ هزار نفری بردسکن با بیش از ۴۰ هزار هکتار عرصه باغی و زراعی در ۲۷۳ کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *