۳۰ ایرانی وطن فروش در دوزخ ترامپ!یادداشت های علی نظری:سردبیر مجله پایتخت کهن

 

واقعا تا به حال اینقدر از مهاجران ایرانی دل آزرده نشده بودم. افرادی که برای عقده گشایی با حاکمیت نظام ، به رییس جمهور پوپولیست آمریکا نامه نوشتند تا ایران رادر منگنه فشار نظامی و اقتصادی قرار دهد.
این سی وطن فروش چون نمی توانند به ایران بیایند،حاضرند کشورمان در چنگال دشمن غدار نابود گردد تا عقده فروخفته آنان سرباز نماید.
امروز که ملت ما با هوشیاری و با اتکاء به عقلانیت و اعتدال در صدد است که تنش زدایی راسر لوحه رفتار دیپلماتیک خویش قرار دهد و از گسترش آتش جنگ در منطقه پرتنش خاورمیانه ممانعت کند، با این گروه سی نفره مواجه شده که از ظهور یک احمق جنگ افروز در امریکا ذوق زده شده اند،شتابزده و سراسیمه تقاضای نابودی وطن را روی میز یک اجنبی گذاشتند.
این رفتار ظالمانه وطن فروشان مقیم امریکا و کانادا قبل ازاینکه با واکنش تند مقامات دولتی مواجه گردد،خشم فعالان سیاسی آزادیخواه و دموکراسی طلب را برانگیخت.
شبکه های اجتماعی نیز به عنوان زبان گویای افکار عمومی بر سی مهاجر پریشان و مفلوک تاختند تا ترامپ و همه متعرضان به ملت ایران بدانند که همه آزادیخواهان این مرز و بوم چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران اگر روزی تعرض به مرزهای وطن را ببینند در نثار جان و مال اندکی تعلل نخواهند کرد.
امید وارم انان که از صبحگاهان تا شامگاهان بر طبل مخالفت با شبکه های اجتماعی می کوبند ،بدانند که کارکرد شبکه های اجتماعی در چنین مواقعی همسو با منافع ملی است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *