آغاز ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌و پرورش با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند از افزایش هزینه‌ها خبر داد و گفت: کلاس‌های گروه (ج) نیز حذف شده است.

 

به گزارش ایلنا، عباسعلی باقری در خصوص اسکان نوروزی فرهنگیان با اشاره به این مطلب که وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، گفت: از آن جا که سیستم گردشگری کشور به علت حجم بالای مسافران نمی تواند  به ویژه در کلان شهرهایی مانند مشهد، اصفهان و شیراز پاسخگوی باشد، آموزش و پرورش در امر اسکان نوروزی  حضور پیدا می کند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپروش تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از ۵ اسفند ۹۵ شروع می‌شود که ۲۰ درصد ظرفیت به ثبت نام اینترنتی اختصاص دارد و اسکان نیز از روز ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد.

وی درخصوص هزینه‌های اسکان افزود: امسال بین ۱۰ تا ۱۲ درصد هزینه اسکان افزایش یافته است، همچنین کلاس‌های سطح سوم (ج) حذف شده و ۸۰ درصد کلاس‌ها مربوط به گروه (الف) و ۲۰ درصد گروه (ب) خواهد بود، در حالی که  سال گذشته کلاس‌های گروه (الف) ۳۰ درصد و گروه (ب) ۵۰ درصد بود.

باقری ادامه داد:  ۲۹ میلیارد تومان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته شده است که ۶ برابر سال گذشته می‌باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *