۳۴ محور روستایی خراسان رضوی همچنان مسدود

مشهد – ایرنا – رئیس مرکز مدیریت راه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: به دنبال بارش برف و باران و جاری شدن سیلاب در منطقه، ۳۴ محور روستایی استان همچنان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

سیدابوالفضل حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان بارش های سه روز گذشته ۲۸۹ محور روستایی استان به دلیل سیلاب و جاری شدن سیل و یا بارش برف و کولاک بسته شد که پس از پایان بارش ها و فرونشستن سیلاب، ۲۵۵ محور با تلاش راهداران گشوده شد.
وی اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در سه روز گذشته ۱۱ محور اصلی استان نیز مسدود شده بود که با انجام عملیات نیروهای راهداری بازگشایی شد.
حسینی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده برای بازگشایی این محورها ۱۲ هزار و ۴۴۸ تن شن و نمک در طول محورها مصرف شد و ۶۹۱ دستگاه ماشین آلات راهداری و یک هزار و ۲۷۴ نیروی راهدار و نیروی عملیاتی نیز برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته شدند.
به گفته وی در این بازه زمانی ۱۴ هزار و ۸۶۹ کیلومتر از طول راهها برف روبی و به ۵۶۹ خودرو در راه مانده نیز امدادرسانی شد و ۱۳۹ مسافر نیز اسکان اضطراری یافتند.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۴۸۳ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۳۳۱ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر روستایی است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *