آغاز عملیات بهسازی ورودیهای شهر تربت حیدریه تربت حیدریه- ایرنا- عملیات اجرایی بهسازی دو ورودی شهر تربت حیدریه از سمت مشهد و زاوه روز شنبه طی مراسمی با حضور مسئولان محلی آغاز شد.


شهردار تربت حیدریه در مراسم آغاز عملیات بهسازی ورودی مسیر زاوه به تربت حیدریه گفت: برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد که یک سوم آن را شهرداری تقبل کرد. ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات جرائم و بقیه از سوی اداره راه و شهرسازی از محل تامین قیر رایگان تمهید شد.
رمضانعلی شورابی افزود: این طرح پیشتر در نشست مشترک استاندار خراسان رضوی با نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و فرمانداران تربت حیدریه و زاوه مصوب شده بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه نیز در مراسم آغاز عملیات تعریض و بهسازی ورودی تربت حیدریه از سمت مشهد گفت: هشت میلیارد ریال اعتبار اجرای این طرح از محل منابع دولتی تامین شده است.
ایمان مقید افزود: با توجه به اینکه تربت حیدریه در مسیر مسافران و زائران مشهد قرار دارد این ورودی یکی از پررفت و آمدترین مسیرهای شهر تربت حیدریه است که نیاز به مرمت و بهسازی داست. 
شهرستان تربت حیدریه ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که ۷۴۴ کیلومتر آن راه اصلی و هزار و ۳۵۶ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. 
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
۶۱۲۱/۱۸۵۸

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *